Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2942486
Aangezien het vakantiegeld binnen was heeft onze Indesit na 7 jaren trouwe dienst besloten met pensioen te gaan en dus komt donderdag de nieuwe aanwinst ons gezinnetje verblijden, een heuse Samsung ecobubble.
Kind kan de was doen volgens de verkoper, mijn reactie dan doe maar een andere want kinderen hebben we niet werd niet begrepen, dus ook deze kan ik bedienen!
:biggrin2:
Door hannabelgje
#2942497
Die staat hier ook nog op het verlanglijstje, helaas geen vakantiegeld dus ook geen ecobubble.
Veel wasplezier!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2942569
Ons vakantie geld naar de bank en nu gebruikt voor een bankstel :)

Mooie wasmachine ... veel was plezier...

Wat een domme verkoper hahaha
Door Fido
#2942745
Het is heerlijk om een goede en fijne wasmachine te hebben. Zeker zo'n zelfmeedenkend apparaat, kan bijna niet fout gaan toch??  :)
Door Nadia
#2942787
Je kunt sommige modellen zelfs met je slimme foon bedienen!
Ik zou ook wel een eco bubbel willen. Maar onze wasmesjien doet het nog prima! Maar goed ook want ons vakantiegeld staat op de bank. Sparen voor nieuwe keuken.
Door Pluto
#2942871
Nadia schreef: Je kunt sommige modellen zelfs met je slimme foon bedienen!
Ik zou ook wel een eco bubbel willen. Maar onze wasmesjien doet het nog prima! Maar goed ook want ons vakantiegeld staat op de bank. Sparen voor nieuwe keuken.
Daar begon hij ook al over, dan krijg je een app om de wasmesjien mee te bedienen.
Ik vroeg of de app ook de was inlaadt en wasmiddel vult, nee dat moet je zelf doen. Ok, wat is dan zo handig?
Je kunt hem op afstand aansturen! (Lees aanzetten en programma kiezen) Uhm, dat kan toch ook met uitgestelde start? Die kun je instellen op het moment dat je de was inlaadt etc...

Ja, maar uhm dat is uhm, nou uhhhhhm, ja eigenlijk is het gewoon leuk!

Ok, zeg dat dan!
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2942879
Hier ook een nieuwe wasmesjien.

Geen ecobubble maar een miele (hadden een meevallertje) van 8 kilo.

Oude draait nog prima en staat nu op marktplaats (nu hopen dat iemand haar een nieuw huisje wil geven), heeft maar een inhoud van 5 kilo en dat werd echt te klein.
Door Martine-Tom
#2942887
Ik heb ook een Eco-Bubble, niet met app, foon was niet geschikt daarvoor. Het is vooral luxe maar de machine heeft foutmeldingen en die kan je dan op je foon zien en van afstand verhelpen. Ik vind het een zalige machine!
Door eelke
#2942889
Nou, toch lijkt het me handig hoor! Vaak weet ik niet wanneer ik weer thuis ben. Of als ik me aankleed om weg te gaan kun je hem vast vullen want dan ben je toch boven. Als je dan.thuis komt kun je hem zo aanzetten hoef je niet naar zolder! Ik vinnut hendug!

Gefeliciteerd!
Door Martine-Tom
#2942891
Yep, das best makkelijk, maar het kan alleen als je een Samsung Galaxy of IPhone hebt  :-\
Door inni
#2942976
Ik wilde een maand of 2 geleden graag de eco-bubbel maar mijn verkoper vond het nog wat vroeg om er vol lof over te spreken.............'k heb dan maar een andere (klasiekere) genomen en die doet het goed (alleen moet ik eraan denken om iedere keer bij een kookwas de temp omhoog te zetten).....'t is weer wennen.
Door Eef+Stippels
#2942995
Pluto schreef: Aangezien het vakantiegeld binnen was heeft onze Indesit na 7 jaren trouwe dienst besloten met pensioen te gaan en dus komt donderdag de nieuwe aanwinst ons gezinnetje verblijden, een heuse Samsung ecobubble.
Kind kan de was doen volgens de verkoper, mijn reactie dan doe maar een andere want kinderen hebben we niet werd niet begrepen, dus ook deze kan ik bedienen!
:biggrin2:

Gefeliciteerd!!  :biggrin2:

Ik vind het behoorlijk lastig om goede apparatuur uit te kiezen... Er lijkt geen enkel merk echt betrouwbaar...  ::)

Onze relatief nieuwe Zanussi gaf steeds een foutmelding waardoor de deur niet openging.
Gelukkig  heeft Manlief toen de aansluiting naar het deurslot eruit gehaald, zodat hij weer gewoon werkt  :D
Ik had geen zin in weer een nieuwe wasmachine. De Bosch en Whirlpool die we (kort) ervoor hadden gehad gaven ook al gauw de geest.

Hetzelfde met de vaatwasser(s). De eerste van Whirlpool ging heel lang mee, maar daarna kregen we er 1 van Bosch, die was in no-time kapot. Daarna 1 waarvan ik het merk niet meer weet en nu hebben we er 1 van Ikea ingebouwd sinds een half jaar, waarvan de aanknop het nu al geregeld niet meer doet  ::)

We hebben in korte tijd ook al meerdere tv's van Samsung versleten. Het schijnt dat Samsung de beste arbeidsomstandigheden heeft in hun fabrieken (ten opzichte van de zelfmoordfabrieken van andere merken), dus kopen wij tegenwoordig met ons goede geweten  :P zoveel mogelijk van Samsung, maar daar worden we steeds voor gestraft  8)

Ik hoop dat Samsung betere wasmachines dan tv's maakt!  :)
Door Martine-Tom
#2943011
Ik heb ook veel Samsung, tot nu toe doet alles het prima. Enige minpuntje van de wasmachine (wat eigenlijk een pluspunt is hihi) dat hij gevoelig is voor ongelijke lading, als de lading niet goed verdeeld zit centrifugeert ie niet. Dat heb ik al een aantal keer gehad. Lastig maar voor het behoud van de machine is het wel beter dus vooruit dan maar  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door