Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2942443
bloemetje schreef: Kansloos.  :-\
Heb er nog nooit een gevonden.  Twiske, purmerbos, amsterdam het is overal hetzelfde.
Purmerbos is best te doen is mijn ervaring, als je tenminste niet in het weekend of vakantiedagen gaat en de onverharde route loopt en zoveel mogelijk buitenom. Dan komen wij in elk geval maar een paar honden tegen. En dat zijn meestal dezelfde die we dus kennen en die geen probleem vormen. De ingang even buiten beschouwing gelaten natuurlijk daar is het doorgaans wel wat drukker maar dat is maar een klein stukje. We zijn er meestal in de tweede helft van de ochtend.
Voor het Twiske geldt eigenlijk hetzelfde, maar de stukken waar ze los mogen lopen zijn wel erg klein. Maar daar ben ik vaak genoeg geweest zonder dat er ook maar een enkele andere hond was.
#2942744
Bentley2013 schreef: Ja, dat is wat ik nu ook altijd doe. Loop vaak 's ochtends om 6.30 uur in het bos.
Maar ja, het is het proberen waard toch om eens rond te vragen :-).
En ik heb een auto, dus was ook meer gericht op de en omstreken :-)
Dat is bij ons al een uur te laat. 5:30u komt meer in de buurt.
Gelukkig heb ik een man die van vroeg wandelen houdt  :D
#2943819
pike schreef: Purmerbos is best te doen is mijn ervaring, als je tenminste niet in het weekend of vakantiedagen gaat en de onverharde route loopt en zoveel mogelijk buitenom. Dan komen wij in elk geval maar een paar honden tegen. En dat zijn meestal dezelfde die we dus kennen en die geen probleem vormen. De ingang even buiten beschouwing gelaten natuurlijk daar is het doorgaans wel wat drukker maar dat is maar een klein stukje. We zijn er meestal in de tweede helft van de ochtend.
Voor het Twiske geldt eigenlijk hetzelfde, maar de stukken waar ze los mogen lopen zijn wel erg klein. Maar daar ben ik vaak genoeg geweest zonder dat er ook maar een enkele andere hond was.
Twiske ben ik haast in geboren.  Maar t is niet meer wat t vroeger was.. en idd er zijn weinig plekken nog waar je ze legaal los mag laten. Ik loop regelmatig op alle tijdstippen maar word er zeker bij goed weer niet blij van. Skeelers, fietsers en veel honden.
Ingang bij purmerbos is een crime idd. Ik hou ze altijd vast eerste stukje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door