Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2942219
Mijn petekind haar dochtertje (van nog geen 3) had de griep, daar kwam ze maar niet bovenop. Een paar keer naar huis gestuurd met paracetamol. Uiteindelijk AB meegekregen, maar ze kreeg wederom koorts. Weer terug naar de HA op vrijdag. Bloedonderzoek, om 12 uur stond de HA al voor de deur, ze moesten om 2 uur in het ziekenhuis zijn want het was niet goed. Om 2 uur naar het ziekenhuis gegaan, wederom bloed geprikt en de uitslag, acute leukemie. Ze is meteen opgenomen, en dit weekend is ze naar Groningen gebracht. Samen met haar ouders verblijft ze nu daar, dit hele weekend zijn er onderzoeken geweest. Vanmiddag krijgt ze een ruggenmergpunctie (om te kijken hoever het is uitgezaaid), aan de hand daarvan gaan ze de behandeling starten. Ze is zoveel afgevallen en heeft zoveel blauwe plekken. Ze zal een traject in gaan van minimaal 2 jaar.

Ik denk dat mijn nichtje en haar ouders alle positieve energie en duimen kunnen gebruiken.
Laatst gewijzigd door charmed op do 19 jun 2014, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#2942232
Ik duim mee !! 

Een nichtje van Richard heeft het ook gehad, maar is er wel helemaal van hersteld, ik hoop op net zulke positieve berichten van jouw kant !!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door