Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#2942135
Sunday kreeg vanwege zijn pijnlijke elleboog elke dag Corta RX. Ik had in november 2 flessen besteld, niet wetende dat zijn kreupelheid zo hevig progressief was dat hij er nog maar een paar maanden zou zijn. Vorige maand hebben wij hem moeten laten inslapen  :'( :'(
Ik heb nog een flex Corta RX staan, wel aangebroken, maar nog nagenoeg vol. Zie bijgaande foto. Ik heb deze kort voor zijn overlijden geopend.

Ik heb met Lizzy overlegd of ik hem ter overname mocht aanbieden. Ik geloof dat ik zo'n 110 euro betaalde voor 2 flessen incl. shipping uit Amerika. Ik wil voor deze fles graag 30 euro hebben. Ik woon in Almere, werk in Zwolle en ben de aankomende twee weken ook in Assen (20 juni) en in Sint Annaland / Tholen (21 juni) te vinden. Op 28 juni zijn we in Breda en 29 juni in Apeldoorn. Op 2 juli heb ik een vergadering in Utrecht, vlakbij het CS. In deze plaatsen of op de route van Almere hierheen kan het opgehaald worden. Anders wil ik het ook nog wel verzenden, maar het is wel een aangebroken fles. Reacties graag per PB.

groetjes,

Femke

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Femke op ma 16 jun 2014, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door