Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2941839
Een half jaar van lachen, verwonderen  :biggrin2: en genieten van onze 2 meiskes  :-*

Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen  ::)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


En ons sprinkhaantje  :-* ook nog ff;
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2941872
smulpaap schreef: Wat ziet ze er goed uit voor haar leeftijd  :-* :-*
Dank je wel!! barf hè  :biggrin2: ze zag er echt niet slecht uit, maar ze is nog zoveel meer opgeknapt  :D  Ze hobbelt heerlijk mee en doet ochtendgymnastiek; doet haar goed  :-*
hannabelgje schreef: Wat een heerlijke foto's.  Vooral die met die riem en dat eigenwijze bekkie erbij.
Thnx! Ja hnnnnngggggfffrrr; diiiieeeee kant op! Oké  :biggrin2:
Door smulpaap
#2942021
Inge en Bono schreef: Dank je wel!! barf hè  :biggrin2: ze zag er echt niet slecht uit, maar ze is nog zoveel meer opgeknapt  :D  Ze hobbelt heerlijk mee en doet ochtendgymnastiek; doet haar goed  :-*
Thnx! Ja hnnnnngggggfffrrr; diiiieeeee kant op! Oké  :biggrin2:


Tss geeneens een seniorenbrok  :biggrin2:
Gaat het nog steeds goed met eten ?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2942092
Denk dat ze mij net zo lang in de negeerstand zet tot ik haar weer normaal eten geef  :biggrin2: Gaat echt supergoed; ze knaagt en verteert alles super  (ze krijgt wel zachte botjes natuurlijk) echte barftijger geworden  :D

Eigenwijs heeft ze idd uitgevonden én verbeterd  :D  :-*
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2942367
Thnx  :D  Ze is idd lief, met name voor mensen, voor andere beestjes wil ze nog weleens een heksje zijn. Ze wilde nog weleens Lizterroristje zijn, maar dat vonden wij niet goed zeg maar  ;) Katten plukt ze het liefst uit de vensterbank, maakt niet uit of daar glas tussen zit  ::)

  ;D Dat denk ik ook; hop gauw naar de overkant van de weg; daar is water en dat vindt ze fascinerend(om vervolgens een meter omhoog te springen wanneer er iets voorbij drijft  ;D  )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door