Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cairodyn
#2942057
Dubai moest vanmorgen tijdens t uitlaten en ook vanmiddag en vanavond een paar keer flink niezen. Nu zag ik vanavond een beetje bloed uit zijn neus komen na t niezen. Wat kan dat zijn?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2942275
ik heb nou zeker zo'n 20 jaar terug zefde gehad met een dober man ,die was bij martin gaus ( >:() en daarvan terug bloedneus wat steeds erger werd,nou was deze hond nagenoeg niet te behandelen door vreemde,maar wat ik ermee wil zeggen is dat het ook een of andere intectie kan zijn,zou wel naar de da gaan ,bij deze hond was het op een gegeven moment zo erg dat de kamer waar hij zat wel op een slachthuis leek,sorry wil je niet bang maken maar schrok zelf ook van dit bericht,deze hond was niet meer te redden,maar goed lang geleden dus zal wel veranderd zijn
Door Tanna
#2943850
Mijn hond heeft dat ook eens gehad en bleek een grasaartje (kruipertje) in haar neus te hebben. Was een hels karwei om het eruit te krijgen omdat ze heel kleine neusgaten heeft, op een gegeven moment waren er 5 dierenartsen tegelijk met haar bezig!
Door tomcat
#2944097
Dat had onze kat vorig jaar ook, bleek een lange grasspriet in zijn neusje te zitten. Grasspriet eruit en geen last meer gehad van druppels bloed bij/na niezen.

Ninin
Door smulpaap
#2944182
[quote="tomcat"]
Dat had onze kat vorig jaar ook, bleek een lange grasspriet in zijn neusje te zitten. Grasspriet eruit en geen last meer gehad van druppels bloed bij/na niezen.

Ninin
[/quote]

Een kat hier uit de buurt heeft ook zoiets gehad . Had onverteerde stukken gras in de keelholte zitten wat leidde tot bloed niezen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door