Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2941190
Gister leuk met vriendin op stap geweest. Daarna op tijd naar bed met een goed boek, dus laat in slaap gevallen  :biggrin2:

Zowel vrijdag als gister mocht in een wondje op Oscar zijn borst goed schoonmaken en zalven. Terwijl het schoonmaken hem wel een beetje zeer deed. En vanmorgen weer eens een prik geoefend en dat ging ook super. Als het dinsdag bij de dierenarts ook zo goed gaat, is de priktraining klaar en gaan we over een maandje of 2 de rabies enting zetten!

Nu zitten we startklaar voor de eerste hoopers training! Zin in!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2941243
Lekker van het zonnetje aan het genieten in de tuin. ik voel me echt onthand zo zonder auto :(
Helemaal nu met het gipspootje. niets aan zo. Denk zo  maar dat ik mijn boek vandaag wel uit krijg. ;))
Door TMG1961
#2941283
zhiva schreef: Lekker van het zonnetje aan het genieten in de tuin. ik voel me echt onthand zo zonder auto :(
Helemaal nu met het gipspootje. niets aan zo. Denk zo  maar dat ik mijn boek vandaag wel uit krijg. ;))
Heb aanstaande augustus al weer 3 jaar geen auto en kan niet zeggen dat ik hem mis. Soms is het beetje onhandig maar 90% van de tijd heb ik geen auto nodig. Ben nu alleen nog aan het bekijken of ik een snorscooter of elektrische fiets koop. Is afhankelijk van hoe mijn knietjes zich ontwikkelen, die zijn nl de laatste tijd flink achteruit gegaan  :(
#2941300
TMG1961 schreef: Heb aanstaande augustus al weer 3 jaar geen auto en kan niet zeggen dat ik hem mis. Soms is het beetje onhandig maar 90% van de tijd heb ik geen auto nodig. Ben nu alleen nog aan het bekijken of ik een snorscooter of elektrische fiets koop. Is afhankelijk van hoe mijn knietjes zich ontwikkelen, die zijn nl de laatste tijd flink achteruit gegaan  :(
Ik heb nu 30 jaar geen auto en ik mis hem wel, ik heb 90% van de tijd wel de auto nodig en het is of veel regelwerk, of duur.

Maar het UWV betaalt nu ruim 10.000 euro voor mijn rijlessen, dus hopelijk heb ik binnen 2 jaar wel een auto.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2941301
TMG1961 schreef: Heb aanstaande augustus al weer 3 jaar geen auto en kan niet zeggen dat ik hem mis. Soms is het beetje onhandig maar 90% van de tijd heb ik geen auto nodig. Ben nu alleen nog aan het bekijken of ik een snorscooter of elektrische fiets koop. Is afhankelijk van hoe mijn knietjes zich ontwikkelen, die zijn nl de laatste tijd flink achteruit gegaan  :(
Helaas hebben wij hem wel echt nodig. Stieflief ophalen met de trein elke 14 dagen is geen optie. Dan zit hij langer in de trein dan dat hij hier is.  ;) Mijn werk is nog wel te doen met de trein, maar alle trainingen met de honden zou ik moeten opgeven. Dat is allemaal verder dan 30 km hier vandaan. Neemt niet weg dat ik wel heel graag weer een fiets zou willen hebben  ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2941313
Hier nu een jaar zonder eigen auto.
Manlief gaat met onze auto naar zijn werk, dus al die tijd ben ik niet mobiel. Met de fiets kan ik nog net dochterlief naar de Kindergarten brengen en ophalen, misschien nog naar een vriendinnetje in de buurt om te spelen, maar verder is hier in de wijde omtrek niks. Ook geen OV trouwens. Naar de winkel is geen doen met 2 kinderen op de fiets, 45 min. enkele reis. En waar laat ik de boodschappen dan?  ::)

Dus ik mis het wel ontzettend om een eigen autootje te hebben. Dat is ook het eerste wat er gekocht gaat worden als we weer voldoende budget hebben. Hoeft niet fantastisch te zijn, als er maar 2 kindjes en boodschappen in passen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door