Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2941214
Vaderdag. Mijnheer KD heeft van de kinderen een Italiaans hapjesboekgekregen ...  :biggrin2:
Het is niet zo'n chefkok...enige begeleiding zal nog wel nodig zijn :P maar er stonden té lekkere dingen in om te laten liggen vond dochterlief.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2941276
Hier ook vaderdag.
Kleine heeft het er maar druk mee!! Hij heeft twee dingen moeten maken.
Hij zou naar zijn echte pa. Dat was de afspraak. Maar die heeft een andere visie op afspraken dus hebben we meneer spreeuw lekker in de watten gelegd!!
Ontbijtje vanmorgen. Sano heeft koffie gezet en de stoel versiert met Sinterklaas vlaggetjes. ;D
En toen t kadootje he!!!
Een tekening van een Beagle. :2funny: met de tekst: lieve papa, ik hou van jou. :o
Ik heb nog even nagevraagd voor welke papa dit was. Maar het klopte.
Een groter compliment kun je als "zorgpapa" niet krijgen natuurlijk!
En daarnaast heeft meneertje nog een "sleutel kapstok" gemaakt. :biggrin2:
Dus die gaan we ophangen en in gebruik nemen.
Afbeelding
Door K&D
#2941297
Wat schattig, en ja, een mooier compliment kun je als zorgpapa absoluut niet krijgen.
Wij gebruiken nog steeds het rekje wat ooit op de basisschool is gemaakt door een inmiddels studerend kind. 8)

Afbeelding
Door Tanna
#2941303
Lijkt me een leuk boek.
En Spreeuwtje, wat heb je toch een heerlijk kind, daar raak ik helemaal ontroerd van!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2941310
Das ook een mooi sleutel kapstokje!!! :D

Tanna... Dank je wel. T mannetje heeft t niet altijd makkelijk. Het is heel fijn om een steunende partner te hebben. Ze zijn nu samen mannendingen aan t doen in t zwembad. Dwergwerpen en zo. (Lees: sano oppakken en weggooien) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2941319
Er komt een dag dat Sano P oppakt en het zwembad in gooit, dat snap je zeker wel, hè  :biggrin2:

Ik kreeg deze vandaag:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2941320
Gaaf Ronald!

Sano is  :smitten:
Fijn dat hij een zorgpapa heeft waar hij wèl op kan bouwen!  :-*

Hier vandaag geen vaderdag. Dat was in Duitsland blijkbaar al met Hemelvaart. Toen kwam dochterlief ineens met een sleutelhanger voor Papa aanzetten, voor vaderdag. Rare jongens die Duitsers  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2941337
Owwwwww droptoppers!!! Hebben ze niks op school gemaakt Ronald? :D

Wanneer het P werpen wordt krijgen jullie een filmpje!!!

En Kim.... Dank je!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door