Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2940062
Vandaag hadden Oscar en ik onze laatste donderdagavond les. Ik noemde het altijd fun-lessen, we deden van alles. Hersenwerkjes, balanswerkjes, stukje gehoordzaamheidsoefeningen, eens wat uit de obedience of rally-free. Altijd leuk en jeetje, wat is Oscar gegroeid!
Meneer K was vanavond mee en heeft 2 van de 4 oefeningen gefilmd. En dan zie ik een Oscar die zich (eerst even moeilijker ivm 2 nieuwe drukke honden in de les) kan concentreren, nadenkt en zichzelf beheerst op voor hem moeilijke momenten. Als laatste deden we ook nog een oefening met krukjes en wat ik ook verzon, hij deed het. Hij snapt dat hij achterpoten heeft, dat het stapje voor stapje kan, dat hij best iets mag proberen om te zien of dat is wat ik wil en dat we dan zomaar doen wat een jaar geleden onmogelijk was. Hij kon vanavond zelfs achteruit de krukjes op stappen met zijn achterpoten, zo knap!

Komende zondag is onze eerste les Hoopers. Een sport met heel wat meer actie en opwinding. Ik denk dat we er klaar voor zijn, dat we dat samen gaan kunnen! En zo niet, nou, dan gaan we gewoon weer deze leuke lessen doen!

Door Borke
#2940090
Wat een leuk filmpje en wat heeft hij veel aandacht voor je.
Jullie zijn echt een heel eind gekomen samen, want dit is niet de Oscar die ik me voorstelde naar aanleiding van jouw verhalen hier - mijn complimenten voor wat jullie samen bereikt hebben  :biggrin2:
Door Lil
#2940295
Geweldig hoor wat jullie met Oscar hebben bereikt!!!  :-*

En super dat jullie nu zo iets als hoopers kunnen gaan doen. Had je dat zelf ooit gedacht?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2940316
Borke schreef: Wat een leuk filmpje en wat heeft hij veel aandacht voor je.
Jullie zijn echt een heel eind gekomen samen, want dit is niet de Oscar die ik me voorstelde naar aanleiding van jouw verhalen hier - mijn complimenten voor wat jullie samen bereikt hebben  :biggrin2:
Dank je wel Borke! Wel grappig dat je het zo zegt over hoe je je Oscar voorstelde. Dít is Oscar! Onze lieve, vrolijke, leergierige boef. De rest is de angst en de trauma's, maar dit is de hond waar wij zo dol op zijn!

@ Lil, ja ik had het wel verwacht. Maar niet 2,5 jaar geleden hoor. Meer de afgelopen anderhalf jaar. Daarin heeft hij zo'n groei laten zien, toen ben ik er in gaan geloven. Alleen wist ik toen nog niet van het bestaan van Hoopers af  :P
Door Lil
#2940319
2,5 jaar geleden wist niemand nog van hoopers af  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Geweldig he wat jullie de laatste anderhalf jaar hebben doorgemaakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door