Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2940283
Jane heeft sinds enkele dagen deze plek op haar poot. Het leek eerst gewoon een schaafwondje maar ik heb sterk het idee dat hij toch iets groter wordt en hij is wat dikker.
Heb niet het idee dat het een ontsteking is met pus of zo want ik mag er gewoon aan zitten..Hij voelt heel hard..als ik hem zou moeten omschrijven voelt het als eelt..wat oudere honden soms op hun ellebogen krijgen.
Ze zit er verder niet aan...dus het irriteert haar niet en ik mag er ook gewoon aan zitten in knijpen op drukken..ik merk totaal niet dat zij dit lastig of pijnlijk vind.
De plek heeft wel een bloed kleur en wordt donkerder omdat het bloed stolt maar het wordt dan b.v. weer geen mooie korst..
Kan uiteraard naar de DA gaan maar ik dacht ik probeer het eerst even hier..vooral omdat ze er totaal geen last van heeft maar t hoort natuurlijk niet
Afbeelding
#2940286
[quote="Lizzy"]
Ik ging hiermee naar de dierenarts. Dit kan echt van alles zijn. Van inderdaad eelt. Tot een histiocytoom. Tot een ontstekingkje. Tot iets lilluks.
[/quote]

Daar hopen we dan maar niet op maar dan gaan we dat toch maar even inplannen
#2940291
Die kans lijkt me trouwens, gezien het feit dat het zo snel is gegroeid/ontstaan, niet heel aannemelijk hoor. Maar ja goed, vanaf een foto is het nog lastiger beoordelen en dit lijken me dingen die een bezoek aan de DA wel waard zijn...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door