Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#2939969
Heel goed nieuws voor de fans. Het Pinkpop concert wordt toch uitgezonden. De uitzending is zondag 15 juni om 22.55u op Nederland 3  :D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2939973
Mandarijn schreef: Heel goed nieuws voor de fans. Het Pinkpop concert wordt toch uitgezonden. De uitzending is zondag 15 juni om 22.55u op Nederland 3  :D
:rock: :rock: :rock: ik ga kijken!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2939976
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!  :D :D :D :D
*Stuitert de kamer door*
Wat gaaaaaaf!!!!
Door Mandarijn
#2939981
Kim_S schreef: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!  :D :D :D :D
*Stuitert de kamer door*
Wat gaaaaaaf!!!!
;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2939991
Mandarijn schreef: ;D
Ik wilde heel graag er heen. Maar er waren alleen nog kaarten voor het hele festival (200 eurie of zo  :-X). Dus dat was al balen. En toen werd het ook nog eens niet uitgezonden  :'(

Nu toch nog blij!  :D
Door DJ_Doerak_Tucker
#2940186
Ik was erbij en het was gaaf!! Wel een tam publiek waar ik stond, dat is wel jammer aan een optreden van hun op een festival, het is een breed publiek waarvan iedereen alleen de nummers kent die op de radio worden gedraaid. Mijn zus is zwanger dus we gingen maar niet tussen de hossende menigte staan  ;). Nadat de enorm zware onweersbui over was kwam Metallica bijna 1,5u later op dan gepland, ze speelden erg strak, dat heb ik wel eens anders gezien. James was niet zo bezig met het publiek vond ik zelf. Wel mochten twee fans een nummer aankondigen. Ze speelden namelijk by request. Van te voren kon je iets van 15 nummers ofzo doorgeven via internet die jij graag op de setlist zou willen zien. Erg leuk gedaan!
Zo'n concert is altijd te snel voorbij, zelfs als je al 1,5u in de onweer en zeikende regen hebt gestaan van te voren  :biggrin2:.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2940210
DJ en Doerak schreef: Ik was erbij en het was gaaf!! Wel een tam publiek waar ik stond, dat is wel jammer aan een optreden van hun op een festival, het is een breed publiek waarvan iedereen alleen de nummers kent die op de radio worden gedraaid. Mijn zus is zwanger dus we gingen maar niet tussen de hossende menigte staan  ;). Nadat de enorm zware onweersbui over was kwam Metallica bijna 1,5u later op dan gepland, ze speelden erg strak, dat heb ik wel eens anders gezien. James was niet zo bezig met het publiek vond ik zelf. Wel mochten twee fans een nummer aankondigen. Ze speelden namelijk by request. Van te voren kon je iets van 15 nummers ofzo doorgeven via internet die jij graag op de setlist zou willen zien. Erg leuk gedaan!
Zo'n concert is altijd te snel voorbij, zelfs als je al 1,5u in de onweer en zeikende regen hebt gestaan van te voren  :biggrin2:.
Dat komt omdat ik er niet was  :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door