Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#2939297
Vanmorgen was er nog niets aan de hand met Tilly, alleen wou ze het eitje niet hebben dat ik haar als ontbijt gaf. Dat is niet zo gek, want ze vindt ei niet lekker. Ik heb het ei weg gehaald en haar later wat kipreepjes gegeven die ik gisteravond gedroogd had. Ze vond ze heerlijk.

Nog iets later moest ik weg en wou haar weer een klein stukje kip geven. Ze heeft het opgegeten, maar niet met smaak. Ik ben weggegaan, maar was wel ongerust. Toen ik een uurtje later thuis kwam begroette ze me niet. Haar buik is wat hard en als ik er op druk piept ze. Ze blijft nu steeds bibberend liggen. Ik maak me zorgen en heb de da gebeld. Over een uurtje hebben we een afspraak.
Wat kan dit nou opeens zijn?  :-\
Door Lizzy
#2939304
Vreemd. Ik heb geen idee. Een virusje misschien? Wat heeft ze gisteren gegeten? Kan ze iets raars hebben gepikt en opgegeten hebben?
Gebruikersavatar
Door Sher
#2939328
De buik rommelde een heel klein beetje, maar dat stelde weinig voor. Haar temperatuur was prima en verder zag ze er ook goed uit. Verder vond er een miraculeuze opstanding van Lazarus op. Ze heeft zich gigantisch staan uitsloven en heeft dankbaar twee BROKJES geaccepteerd.

Ik ben 28,50 armer en een ervaring rijker.

Volgens de da heeft ze misschien toch wat te veel in de heerlijke kipreepjes geschrokt........ dramaqueen.
Houd me tegen als ik een volgende keer met haar naar de da wil.  :-X

Ben blij dat ze weer zichzelf is.  ;D
Door hamada
#2939398
Hier ook wel eens die ervaringen gehad met cavalier Sam. Als hij buikpijn had was het alsof hij doodging. Een paar keer zijn we halsoverkop naar de dierenarts gereden omdat hij wat ongelukkig van een bed of bank afgesprongen was en bedacht dat hij dus absoluut niet meer op zijn poot kon staan, lopen, zitten. Zelfs een paar uur lang.
Heeeeel voorzichtig de patiënt in de auto gezet waar hij bibberend bleef zitten. Bij de dierenarts: sprong hij zelf de auto uit, om tegen ons opspringend de praktijk in te lopen  :o :o 8).
Daar sta je dan met je goede gedrag, en inderdaad, met een veel lichtere portemonnee  ;D ;D
Door Ulrike
#2939594
Sher schreef: De buik rommelde een heel klein beetje, maar dat stelde weinig voor. Haar temperatuur was prima en verder zag ze er ook goed uit. Verder vond er een miraculeuze opstanding van Lazarus op. Ze heeft zich gigantisch staan uitsloven en heeft dankbaar twee BROKJES geaccepteerd.

Ik ben 28,50 armer en een ervaring rijker.

Volgens de da heeft ze misschien toch wat te veel in de heerlijke kipreepjes geschrokt........ dramaqueen.
Houd me tegen als ik een volgende keer met haar naar de da wil.  :-X

Ben blij dat ze weer zichzelf is.  ;D
Oh wat een goed nieuws!! Fijn dat het weer beter met haar gaat!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door