Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2938579
Lieve Ellen, nog een loodzware dag vandaag, het definitieve afscheid van je vader.
Ook een rare dag vandaag, je verjaardag, maar op dit moment vind ik het toch wat raar om je daarmee te feliciteren.

Maar ik vond het wel belangrijk om op deze dag even bij je stil te staan, ook al kan ik de juiste woorden niet vinden, ik wil je enorm veel sterkte wensen, vandaag en voor alle dagen na deze waarop je op de meest gekke momenten aan je vader terug zal denken, op de vaste dagen, zoals vaderdag, feestdagen, maar ook jouw verjaardag zal een speciale dag blijven. Maar er zullen ook veel momenten, dagen zijn waarop het je overvalt. Heel veel sterkte daarmee. :'( :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2938584
Ondanks alles, gefeliciteerd met je verjaardag. En heel veel sterkte vandaag met het afscheid van je vader.

:bigarmhug:
Door Sultan
#2938588
Heel veel sterkte vandaag, Ellen....
Probeer in gedachten te houden hoe trots jouw pa op je was en is!! Dat kwam zo duidelijk over in jouw verhalen, ook al ken ik jullie niet.

Ik wens je een mooi afscheid vandaag, waar je later met dankbaarheid en trots op terug kunt kijken.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2938602
Lieve Ellen, ik hoop dat vandaag gaat zoals je het voor ogen hebt. Zonder vervelende verrassingen. Er wordt aan je gedacht  :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door sella
#2938607
Heel veel sterkte vandaag.
Ondanks alles gefeliciteerd.
En ik denk ook aan jullie tijdens de laatste rit :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door **Jolanda**
#2938609
Ook ik zal vandaag aan je denken.
Een verjaardag die anders is dan je ooit hebt gehad, een verjaardag die de verjaardagen in de toekomst laat veranderen.
Het zal een emotionele dag worden, maar denk terug aan je vader zoals hij was: positief en met een lach!

Heel veel sterkte vandaag!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2938625
:-* Veel sterkte met een loeizware, maar hopelijk mooie dag vandaag. Ik denk aan je en geef je stiekem ook een hele dikke knuffel voor je verjaardag. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door