Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sella
#2937178
Ik merk dat beide honden na het eten van ree ribben, of gewoon spiervlees van ree of edelhert, erg veel boeren, en die boeren rieken best behoorlijk.
verteringsenzymen geven helpt niet, ze hebben beide een rommelbuik.
Het is niet meer per portie dan ze van andere dingen krijgen, dus het is niet dat de maag nog te vol is of te vol is geworden.
Ik dacht eerst ach dat hoort bij Buffel, maar Shay heeft hetzelfde.
Iemand anders die dat ook ervaart?
Ik zou het jammer vinden het niet meer te voeren, is toch weer een dierssoort minder.
Gebruikersavatar
Door pike
#2937272
Ik herken dit niet van mijn honden. En als ze ribben van hert of ree eten, is dat al gauw meer aan vleesbot dan dat ze normaliter krijgen.
Geen geboer, geen gerommel, nette ontlasting  ;)
Laatst gewijzigd door pike op zo 08 jun 2014, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#2937459
Dat is algemeen bij geit, daarom voer ik dat al niet meer ;D Met geit kan je een chemische oorlog winnen qua uitlaatgassen zeggen we hier.
Door Lil
#2938152
sella schreef: Dat is algemeen bij geit, daarom voer ik dat al niet meer ;D Met geit kan je een chemische oorlog winnen qua uitlaatgassen zeggen we hier.
Hier precies hetzelfde, dat wordt ook niet meer gevoerd.

Hert en ree eigenlijk geen problemen mee, maar daar voor ik de botten niet van omdat ik die vaak hard vind. Geef daar alleen spiervlees van en als ik er eens aan kan komen af en toe orgaan.
Door sella
#2939797
Raar, mijn mannen zijn allebei aan de racekak geweest, en nu valt het wel goed.
Schijnbaar kunnen ze lang worstelen tegen een virus, maar gaat dat ten koste van de spijsvertering?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door