Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2937961
renate1985 schreef: Ik heb nu ook bij het filmpje gezet dat het een filmpje is  :)
Kaine reageerd heel erg op dieren op tv, basco reageerd daar normaal nooit op maar deze wasbeer moest toch echt verjaagd worden  :biggrin2:
Het zijn echt 2 helden op sokken maar samen staan ze sterk ( vinden ze)  ;D

Mijn Skik en Ramses ''kijken'' geen tv die zien daar niets in, maar de twee hondjes van mijn zus die hier in de vakantie's logeren wel. Flynn die ziet overal een dier in (ook een verkleed mens bijv.) en die begint dan te blaffen waarop de ander dan reageert door mee te blaffen.
#2938402
Echt grappig dat Kaine niet de enige tv kijker is hahaha.
Basco ziet er normaal ook niks in en nu reageerde hij er wel op. Of het nu door de wasbeer kwam of door het blafje dat Kaine gaf dat hij reageerde weet ik niet.
Ze werken wel samen want aan het einde loopt basco naar de tussendeur en wacht dan op Kaine die de deur open maakt  ;D

Kaine heeft vele bijnamen  :-[
Hij stond flink te kwijlen omdat wij aan het eten waren en dan heet hij kwijlkop. Andere bijnamen: deus, deuzige, banaantje, nani banani, druif, propje. Eigenlijk noem ik zelden gewoon Kaine hahaha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door