Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2937550
Vanmorgen gezwommen, en vanmiddag kwamen vrienden langs met 3 kinderen. Een van 5 en 2 van 1,5 jaar.
Nou zijn de onze geen kinderen gewend he.
Kaio mocht binnen, die van 5 wilde natuurlijk ook de beren zien.
Na Kaio is in begin effe druk, heb ik hem even tegen moeten houden, maar heeft heerlijk erbij gelegen terwijl er blokken duplo rondvlogen, kinderen koprollen maakten op  het kussen, een hoop gekrijs en langs hem af lopen enz.
Was alleen als de kinderen een stuk rijstwafel lieten vallen, dan was ie er als eerste bij, ja hij is ook een vreetschuur :biggrin2: maar wist wel dat uit de handen jatten niet mocht.
Denk dat Kaio KO is vanavond.
In de tuin heeft het meisje met Maci gewandeld aan de riem, trots dat ze was. Maci vond het ook heel leuk was ook voorzichting ook met die 2 kleintjes.
Ja en Fozzy, nadat zijn eerste drukte gezakt was is ie ook nog lekker door iedereen geaaid en geknuffeld. Tja Fozz is echt nog zo'n knurft die nog niet direct in de gaten heeft dat ie een grote hond is en makkelijk iemand omver loopt, maar was wel duidelijk dat ie het begint te leren.
Ben zo trots op mijn hondjes  :smitten:

Moet ook zeggen dat de 2ling ook netjes langs Kaio af liepen, werd ook rekening gehouden met zijn staart, en het meisje van 5 luisterde ook echt goed naar wat ze wel en niet mocht met de honden. Ook helemaal fantastisch.
Laatst gewijzigd door Kaio op za 07 jun 2014, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2937572
Geweldig!!!

Hier is Joep (maar da's geen beer, alhoewel) heel lief met kinderen. Joris pas al ze een jaar of 5 zijn geweest, daarvoor wil hij er nog weleens een hapje uit proberen te nemen, dat mag dus niet....  ::) :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2937867
Pauline schreef: Geweldig!!!

Hier is Joep (maar da's geen beer, alhoewel) heel lief met kinderen. Joris pas al ze een jaar of 5 zijn geweest, daarvoor wil hij er nog weleens een hapje uit proberen te nemen, dat mag dus niet....  ::) :-X
Oeps....hij houdt van mals vlees  :P nee die grote beren gelukkig niet.
eelke schreef: Goed hoor! Trots op de beren, en dus ook trots op jullie!

(hoe is het nu met jullie?)
:thumbsupup: best goed van de week knopen doorgehakt, ik moet idd nog ff een updateje schrijven. Moet ik alleen eens de pc aanzetten, is wat makkelijker typen. Maar nu even loeidruk  ::)
Door Lil
#2937898
Knap hoor!!! Van jou honden, maar ook van de kinderen vind ik. Super ervaring voor ze allemaal en ik zou er ook enorm van genoten hebben.
Door eelke
#2937963
Kaio schreef:
:thumbsupup: best goed van de week knopen doorgehakt, ik moet idd nog ff een updateje schrijven. Moet ik alleen eens de pc aanzetten, is wat makkelijker typen. Maar nu even loeidruk  ::)
:) fijn dat het best goed gaat!
Door Ike
#2938005
Wat n knappe beren!  :-*
Zag vanmorgen hier de Nederlandse Newfoundlander club, heb ff staan kijken,
ze moesten nog beginnen met  trainen, was er eentje voor de rubberbootjes
uit aan t zwemmen, de rest aan wal kon haast niet wachten tot ze t water in mochten.
Super om te zien hoeveel plezier ze daar in hebben!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door