Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bedaan
#2937497
1 jongetje van 3 en een meisje van 5. Of te wel mijn bovenbuur kinderen, ik kan ze meestal wel redelijk hebben maar nu zijn ze dus al een uur aan het krijsen, gillen en drama's aan het maken over worstjes op de bbq, wie op welk krukje mag zitten. Pfffff, ik ga maar met de honden lopen en hopelijk is het snel 7 uur en gaan ze naar bed.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2937498
Hmmm jongetje van 3 zou hier prima passen tussen meisje van 5 en meisje van 1 die de hele dag druk doen  ::)

Neuh, toch maar niet  :biggrin2:
Door - pien -
#2937501
Nee dank je  ;D
We hebben al een buurmeisje van 2 die regelmatig het luchtalarm aanzet  :P
(okee, hebben we alleen last van als buren en wij in de tuin zitten, kan dan ook niet wachten tot het 19 u is  :biggrin2:)
Door robbiekomvoor
#2937523
bedaan schreef: 1 jongetje van 3 en een meisje van 5. Of te wel mijn bovenbuur kinderen, ik kan ze meestal wel redelijk hebben maar nu zijn ze dus al een uur aan het krijsen, gillen en drama's aan het maken over worstjes op de bbq, wie op welk krukje mag zitten. Pfffff, ik ga maar met de honden lopen en hopelijk is het snel 7 uur en gaan ze naar bed.
Waarom was je ook alweer verhuisd? :biggrin2:
Door bedaan
#2937545
robbiekomvoor schreef: Waarom was je ook alweer verhuisd? :biggrin2:
Omdat het nu na 7 uur stil is. En kinderen doen hier aan tikkertje spelen op straat ipv oorlogje waarbij elkaar echt schoppen en slaan hoort en dan viswijf moeders op de achtergrond.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2937547
bedaan schreef: Omdat het nu na 7 uur stil is. En kinderen doen hier aan tikkertje spelen op straat ipv oorlogje waarbij elkaar echt schoppen en slaan hoort en dan viswijf moeders op de achtergrond.
Ben je naar Duitsland verhuisd?
Klinkt een beetje zoals hier  :)
Door Fido
#2937557
Ik snap die ouders dus niet he. Bij ons de ene buren hebben drie kinderen en keurig! natuurlijk hoor je ze spelen met het daarbij gepaarde geluiden maar zodra de stemmen zich verheffen of er onenigheid is dan hoor je altijd één van de ouders ingrijpen dat ze normaal moeten praten en zo niet hup naar binnen, er leven nog andere mensen om ons heen. Ze hebben ook een tuinspeelklimhuisje glijbaan ding en zodra de buren door hebben dat ik eens in bikini in de tuin lig (gebeurd zeer weinig) dan mogen de kinderen niet in dat klimding om te gluren. Ik vind dat zo enorm netjes, die sporadische keren dat ik tijd heb en mooi weer is kan ik dus heerlijk genieten van het zonnetje.

Dan de andere kant twee huizen verder. Wat een verwende k*tkoters zijn dat. Die mogen ALLES, schreeuwen, gillen, kabaal maken enz. en niet 1-2 of 3x nee gewoon 30 keer gillen enzo.
Ik heb best begrip dat als je een baby na 9 maanden zwangerschap ben verloren dat je extra zuinig bent op je kindertjes die wel mochten blijven leven maar ik verwacht ook respect voor andere omwonenden. Deze twee kinderen worden gewoonweg niet gecorrigeerd.
Ik ga één deze dagen gewoon aanbellen bij de buurvrouw en haar vragen waarom haar kinderen zo mogen schreeuwen gillen kabaal maken lange tijd achter elkaar. Ik ben wel benieuwd naar haar motivatie. Daarna zal ik haar vertellen hoe het bij mij overkomt en dat ik er irritatie van heb en dat we naast elkaar leven.
Als dit gesprek niet gaat werken dan zie ik maar één mogelijkheid: heel hard mee gaan gillen als ze weer eens bezig zijn  ::) ;)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2937619
Ruilen? Ik heb 4 buurkindjes hiernaast, die dus echt alléén maar, het oneens met elkaar kunnen zijn.  :-\
Ze hebben een trampoline waarmee ze dus de hele dag op en neer jumpen om hier naar binnen te gluren. Een grote mond waar je bang van wordt en ouders die ze niet aankunnen of gewoon de moed hebben opgegeven. Daar ben ik nog niet helemaal uit.  ::)
Krijsen, gillen en ruziemaken en janken. Dat is bijna het enige wat ik van die kant hoor. Als het mij teveel word zeg ik er gewoon wat van.
(en NU is het potverdikke wel àfgelopen, of niet soms! of iets in die strekking.)
Die kids kennen mij vanaf hun geboorte en weten dat ik hun net zo makkelijk een draai om hun oren geef als dat het mijn eigen zou zijn.  ;) Meestal dat dàn een ouder wanneer het weer gebeurd wél ingrijpt. Ik vind het alleen zo jammer dat ik eerst moet duidelijk maken wanneer ik er dus genoeg van heb. Ipv dat dat ze dat zelf in kunnen schatten.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2937620
Hier 3 huizen verder een jongetje van een jaar of 4 met een voevoezela  ::)  En dan praat/schreeuwt ie nog zo hard ook. Ouders zeggen niets. En het vervelende is dat ze er nog 1 van 1 jaar hebben. Dus over een poosje dubbel op.
Door robbiekomvoor
#2937631
bedaan schreef: Omdat het nu na 7 uur stil is. En kinderen doen hier aan tikkertje spelen op straat ipv oorlogje waarbij elkaar echt schoppen en slaan hoort en dan viswijf moeders op de achtergrond.
Ach,kwestie van tijd,over 3 jaar dan..... ;)
Door eelke
#2937640
Skyline schreef: Dit is toch een Barf forum....
1+1 is dan toch 2.....

Jaaaaa ff een modje vragen om het naar de vraag en aanbod te verhuizen! Opgelost!!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door