Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door janninneee
#2937268
Om mijn zeurpieten te laten wennen aan barf wil ik ze tot de kvv op is 1x per week barf geven en een visdag ( zalmlijf of kop)

is dit goed om mee te beginnen?

Dips mag 460 gram

70 gram lever
115 gram ganzenvlees
230 gram kippen of eendennek
45 gram groente

Lola mag 170 gram

25 gram lever
40 gram gans
85 gram kippen of eenden nek
20 gram groente

Van te veel bot krijgen de dames te harde ontlasting is dit percentage dan goed?
Door Lizzy
#2937510
Je geeft nu 50% vleesbot (kippen of eendennek). Dat is al best veel. Als ze snel harde ontlasting krijgen, zou ik 40% geven.

Dit is prima om mee te beginnen verder. Als je 1 dag per week BARF voert, komt het trouwens niet zo krap. Qua diersoorten zou ik me zoveel mogelijk proberen te concentreren op dingen die niet in je KVV zitten.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2937560
[quote="Lizzy"]
Je geeft nu 50% vleesbot (kippen of eendennek). Dat is al best veel. Als ze snel harde ontlasting krijgen, zou ik 40% geven.

Dit is prima om mee te beginnen verder. Als je 1 dag per week BARF voert, komt het trouwens niet zo krap. Qua diersoorten zou ik me zoveel mogelijk proberen te concentreren op dingen die niet in je KVV zitten.
[/quote]

Ze eten qua KVV eigenlijk alle diersoorten, ze krijgen nu wat meer te eten dus heb meer orgaan en spiervlees erbij gedaan :)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door