Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2936041
Soms snap ik hem echt niet meer. Maci heeft wel vaker last dat hij de bus niet in wil, weten nog steeds niet hoe of wat, ja stress. Kaio's kont is dan meestal ook ondergekwijld, soms gaat ie wel meteen de auto in andere keren steigert hij. Soms is ie bijna niet in de auto te krijgen
Vandaag in een andere auto gepropt, smax, nee wilde hij ook niet in. Flink hijgen, wezen wandelen etc, steigeren, weer in de auto gepropt, weer flink hijgen. Uiteraard springt hij ook zo snel mogelijk uit de auto. Zijn we thuis loopt ie los op de oprit moet ie de tuin in, rent ie terug naar de auto die nog openstond en springt er zo gewoon in  :uglystupid2:
Vreemd beest.
Nou goed in noem hem altijd een beetje autistje, kan niet goed tegen veranderingen en kan helemaal inzichzelf verkeerd raken.
Maar dan vraag ik me toch af, wat is dit toch? Wagenziek? ( niet misselijk, geen kots ) gewoon stresskip? Opwinding te groot? Angst? Waarvoor? Maar ja hij sprong er toch plots weer zelf in? Of gewoon niet willen?
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 04 jun 2014, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Thurin
#2936044
Bij ons lag het aan de halsband. Als hij die niet om had dan ging die de auto ook niet in.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2936058
Bij ons ging het eerst o.a om de volgorde welke hond het eerst erin moest
Toen dat duidelijk was kwam er rust.
Tot er een wesp /bromvlieg in de bus was .Ik hoorde niks maar de paniek sloeg weer toe.
Weer trainen  ::)
Zo was er elke keer weer iets ,te warm ,teveel raampjes open of juist niet.Of er ging er eentje kotsen ,die geur  :puke:

Een aantal keer dat soort dingen en tja ,ze associeren de hele bus + autorijden dan met stress .
Blijft lastig.
Ik heb nu een bus met raampjes.Nu kunnen ze naar buiten kijken ,scheelt hier alles.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2936462
bloemetje schreef: Is dat gestress niet een gewoonte geworden op een gegeven moment?
Bij dit neurootje? Dat zou best goed kunnen dus.

Onze bus heeft raampjes maar hij gaat altijd in de hoek zitten tegen de tussenwand, hij kijkt nooit naar buiten. De 2 zwartjes zitten allebei altijd heerlijk naar buiten te kijken als ze niet liggen.
Hmm zou het met beweging van buiten te maken kunnen hebben?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door