Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2935893
Ik kan het even niet terug vinden, maar ik dacht toch dat de regels op shows verandert waren en je niet meer op een bepaalde tijd aanwezig hoefde te zijn en tot een bepaalde tijd moet blijven? Maar hoe weet je nou hoe laat jouw ras en groep aan de beurt zijn? Je krijgt de catalogus pas op de show zelf. In het regelement lees ik alleen dat de show om 10 uur begint.
#2936034
Nou ik een Teckel en een Petit maar ik zit er even mee dat ik er niet bij stil heb gestaan dat die twee natuurlijk nog wel eens tegelijk zouden moeten dus ik moet even een paar handjes mee hebben. En die wil ik graag een tijdsindicatie geven.
#2936063
Jantina schreef: Zoals ik het van Angelique nu begrijp moet je er gewoon zijn als je groep begint denk ik dan?
Een uur van te voren word op prijs gesteld, in groningen of de Winner moest je voor 12 u binnen zijn.
#2936426
Inmiddels gisteren een bevestigingsmail/ toegangsbewijs gekregen. Ook met niet meer info dan dat de keuringen om 10 uur beginnen en het terrein open is vanaf 8 uur. Ook geen verwijzing naar een link op de website met tijdsindeling ofzo. Of vanaf wanneer dat gepubliceerd wordt. Is het wel zo dat iedere organisatie dat nu verplicht is? Of zijn er ook die dat niet doen?
#2936490
Jantina schreef: Inmiddels gisteren een bevestigingsmail/ toegangsbewijs gekregen. Ook met niet meer info dan dat de keuringen om 10 uur beginnen en het terrein open is vanaf 8 uur. Ook geen verwijzing naar een link op de website met tijdsindeling ofzo. Of vanaf wanneer dat gepubliceerd wordt. Is het wel zo dat iedere organisatie dat nu verplicht is? Of zijn er ook die dat niet doen?
Door jouw reactie ging ik eens kijken of ik al een bevestiging had voor de pinkstershow.
Nee dus.
Net gebeld, en er is iets mis gegaan met inschrijven.
Ook hier, want ik was vergeten te betalen.
Maar goed, Charlotte heeft zaterdag dus een snipperdag, en ik ook.
Misschien ga ik nog wel even kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door