Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BillyElliot
#2935553
Onze hond krijgt nu ruim twee jaar vers vlees, hij heeft o.a. een voedselallergie en is hierdoor behoorlijk opgeknapt. Omdat hij ook atopie heeft is hij niet vrij van klachten, zeker deze tijd van het jaar niet, maar terug naar brokken willen we absoluut niet meer.

We zijn begonnen met Carnibest, zijn toen eigenlijk toevallig overgestapt op Barfmenu (ik had een pakket van ze gewonnen en beviel net zo goed) en uiteindelijk verder gegaan met Darf, wat ook goed bevalt. Helaas bevalt de webshop waar we het halen echt NIET meer, ben er helemaal klaar mee na het zoveelste leveringsprobleem.

Nu heeft de winkel waar ik spul voor de konijnen en pony haal sinds kort ook KVV: Duck en Tamro. Vlakbij, geen gezeik met leveringen (kom er bovendien toch bijna elke week) en in elk geval de Duck is net zo praktisch en ongeveer gelijk van prijs. Tamro kon ze me nu nog niets over vertellen.

Mijn vraag is dus.. Zijn dit goede alternatieven?
Laatst gewijzigd door BillyElliot op di 03 jun 2014, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tobi Kooiker
#2935558
Ik vind Duck uit de toon vallen bij de andere merken die je noemt. Tamro ziet er ongeveer hetzelfde uit als deze merken (wat er precies in zit, zal vast verschillen). Duck vind ik persoonlijk op karton lijken :-X mijn hond was er ook niet kapot van.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#2935609
Tamro heb ik ook wel eens een rol van gehad hier (geen grote hoeveelheden nog) ter afwisseling, en het zag er altijd prima uit, mijn hond at het ook met smaak.
Door M@rina
#2935811
duck is geperst karton, tenminste zo ziet het er uit. Het is echt geperste vlees grauw en fijn... Tamro ken ik niet uit eigen ervaring, maar hoor er goede berichten over, jammer is alleen dat in de meeste varianten eendenkarkas vermalen zit, weinig variatie in bot dus, maar naar mijn mening vele malen beter dan duck, niet te vergelijken eigenlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door