Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2935750
In navolging van het topic loeispannend boek gezocht waarin naar thrillers en spannende boeken wordt verwezen ben ik op zoek naar goede fantasy schrijvers. Ik ben groot fan van Robin Hobb, George R. Martin, Feist.... heb er nog veel meer gelezen maar vergeet de namen van de schrijvers altijd......

Heb al een keer op internet gezocht naar schrijvers maar kan het dan niet echt vinden of het spreekt me niet zo aan wat ik dan lees. Vroeger toen ik nog lid van de bieb was selecteerde ik de rijen boeken specifiek op het fantasy icoontje en dan maar hopen dat de deel 1 er stond en de serie compleet was. Sinds ik een reader heb heb ik mijn bieb abonnement opgezegd en zoekt het wat lastiger...

Alle tips zijn welkom  :D
#2935773
Marilier heb ik ook gelezen  ;D En inderdaad een geweldige serie! Heb volgens mij ook andere boeken van haar gelezen maar weet zo de titels niet..

Heb even bij Bol.com gekeken maar niet alles komt me bekend voor nu vergeet ik ook wel eens wat dus ga er nog eens goed naar kijken wat ik gelezen heb en wat nog niet  :)

Terry Goodkind heb ik ook gelezen, erg spannend!

De levende schepen is van Robin Hobb of Lindholm een van de 2 is een pseudoniem van dezelfde, maar zeer goed idd  :)

Paulien, als je ze me wilt mail heel graag! Ik stuur je een pb!
Laatst gewijzigd door El_Kato op di 03 jun 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door