Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#2935463
Door een knie operatie ben ik gedwongen om rust te nemen  :-\ 
Ik merk dat ik teveel wil doen  ::) dus ben op zoek naar een boek die mijn aandacht vast houdt.

De boeken van Karen Rose en Karin Slaughter heb ik allemaal gelezen en die boeide me. Ik durf niet zo maar een andere schrijver te nemen in dit genre (genre bevalt me wel  :biggrin2:). Wie heeft er tips voor mij voor loeispannende boeken?
Gebruikersavatar
Door Else
#2935467
q serie van jussi adler olsen - zelfde genre en mega spannend  :)
En heb je de mileniumtriologie al gelezen, eerste boek even inkomen maar daarna ook echt mega spannend (een vd gaafste boeken die ik gelezen heb)
Door Fido
#2935470
Else! schreef: q serie van jussi adler olsen - zelfde genre en mega spannend  :)
En heb je de mileniumtriologie al gelezen, eerste boek even inkomen maar daarna ook echt mega spannend (een vd gaafste boeken die ik gelezen heb)
Mileniumtriologie films gezien dan vallen de boeken af. Andersom wil ik nog wel doen  :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2935471
Ik heb erg genoten van de Michael bellicher serie van Charles den Tex (de macht van meneer Miller, wachtwoord en cel).
Ik ben nu bezig in ander boek van hem (de vriend) en ben nog van plan andere boeken van hem te lezen. Vrij vlotte schrijfstijl en zijn thrillers spelen zich af in Nederland ;-)
Door Fido
#2935472
Pluto schreef: Linda Jansma?
Schrijf ik op mijn lijstje. Ik ga straks naar de boekhandel heerlijk snuffelen zover de krukken en knie het toelaten  :D
Door Fido
#2935473
dinky89 schreef: Ik heb erg genoten van de Michael bellicher serie van Charles den Tex (de macht van meneer Miller, wachtwoord en cel).
Ik ben nu bezig in ander boek van hem (de vriend) en ben nog van plan andere boeken van hem te lezen. Vrij vlotte schrijfstijl en zijn thrillers spelen zich af in Nederland ;-)
O leuk! Dat is weer eens wat anders dan Baantjer  :)
Door M@rina
#2935477
Arnaldur Indridason en Yrsa Sigudardotti. 2 IJslandse schrijvers met goed geschreven detectives zonder gruwelijk beschrijvingen en met aandacht voor de personages. 1 is wat melancholisch, 2 bevat wat meer humor.
Jussi Adler Olsen is al genoemd.
Verder kan ik aanbevelen:
De kathedraal van de zee van Idelfonso Falcones, geen thriller maar een prachtig verhaal afsprkend in de middeleeuwen rond Barcelona. Je volgt een personage van geboorte tot sterven.
Patrica Cornwal de Kay Scarpetta serie, zij is forensisch patholoog en werkt zodanig mee aan het oplossen van misdrijven.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2935484
Stephen King is inderdaad altijd fijn. Leest heerlijk weg.

Ik heb de Nicci French cyclus Blauwe Maandag, Dinsdag is voorbij, Wachten op Woensdag, Donderdagskinderen aangeschaft. Ook fijn.

Esther Verhoef schrijft ook leuk.
Door Fido
#2935503
Cindy de Wolf schreef: De boeken van Tess Gerritsen zijn een aanrader. Ik kan ze je mailen als je wilt. David Baldacci, Steve Mosby, Stephen King.
Dank je wel voor je aanbod onwijs aardig  :-* maar op één of andere manier wil ik een boek in mijn handen hebben om te lezen. Dat vind ik gewoon het allerfijnste. Ik kan niet wennen aan een boek lezen op reader of tabloid  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door