Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Colinda
#2935401
Hoi allemaal, ons nieuwe puppy "Mike" is bijna 8 weken en eet vanuit het nest nu brokken met vlees van puur naturis (kip/pens) Dit vlees is hier bij ons nergens te koop... Wat zou een goed alternatief zijn. Ik ben nog niet zo ervaren met versvlees en wil dalijk 2 dagen in de week vlees blijven voeren  :biggrin2: alvast bedankt!
Door Lizzy
#2935432
[quote="Colinda"]
Hoi allemaal, ons nieuwe puppy "Mike" is bijna 8 weken en eet vanuit het nest nu brokken met vlees van puur naturis (kip/pens) Dit vlees is hier bij ons nergens te koop... Wat zou een goed alternatief zijn. Ik ben nog niet zo ervaren met versvlees en wil dalijk 2 dagen in de week vlees blijven voeren  :biggrin2: alvast bedankt!
[/quote]

Elke andere KVV is prima. Liefst natuurlijk van een deugdelijk merk. En voor mij zijn dat de merken die al wat langer bestaan en zich bewezen hebben, die gemalen bot als calcium supplement bevatten en waar een redelijke prijs aan hangt. En dan bedoel ik dat je voor een dubbeltje onmogelijk op de eerste rang kan zitten. Is het ook niet zo dat de KVV waar je de hoofdprijs voor betaald ook de beste is maar KVV waar je idioot lage prijzen voor betaald kan in mijn ogen niks wezen. Kwalitatief goed vlees kost nou eenmaal geld. Moet dit nog verpakt, ingevroren, gedistribueerd worden.....
Gebruikersavatar
Door Colinda
#2935445
Bedankt lizzy voor je goede raad, ik gaf scooby barfmenu natuurlijk van tinlo. Maar omdat ik nog niet ervaren hierin ben vond ik het moeilijk zomaar op iets anders over te gaan bij onze pup. Hij is al beetje gewend aan puur naturis. Denk je dat ik het gewoon kan proberen?  ::)
Door M@rina
#2935507
Waar woon je? Dan kan ik je misschien gerichter antwoord geven.
Sowieso kan je bij www.caroba.nl een aantal verschillende kvv bestellen en ze worden gratis thuisbezorg. Lt wel Caroba rekent per kg vaak wel wat meer dan een leverancier die wel bezorgkosten in rekening brengt. Het transport moet toch ergens van betaald worden.
Kijk maar in de linkjes en vergelijk de prijzen van all animaal bij Caroba en bij naturalpaws.nl:

http://www.caroba.nl/kvv-gemalen-vers-v ... nimal.html

http://www.naturalpaws.nl/index.php/kvv/all-animal.html
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door