Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2934718
Op de friese barfwandeling ( lang,lang geleden) had Kaela zo'n heel handige app waar je precies op kon zien waar we in het bos hadden gelopen, hoever etc. Nu ik eindelijk ook hip ben en een telefoon heb waar apps op kunnen vraag ik mij af. Welke app was dat?
Of kunnen jullie mij vertellen welke app voor een leek ook te begrijpen is  ::) ?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2934739
Ik heb Runkeeper op de telefoon. Voor mij als leek best wel goed te gebruiken.  :biggrin2:
Maar meneer -A- vind het helemaal niks en die heeft My Tracks. Ook goed.  :)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2934799
-Annemarie- schreef: Ik heb Runkeeper op de telefoon. Voor mij als leek best wel goed te gebruiken.  :biggrin2:
Maar meneer -A- vind het helemaal niks en die heeft My Tracks. Ook goed.  :)
MyTracks van Google inderdaad. Doet wat je verwacht, houdt bij wat je gedaan hebt. Hoogteverschil, snelheid, al dan niet gemiddeld, afgelegde afstand, etc. Je zet je gps aan, start de app, wacht even tot je een positie hebt, drukt op de opnameknop en je gaat gewoon wandelen. In erg dicht bos raakt ie je positie sneller kwijt, maar in het open veld gebeurt dat zelden tot nooit. Dat is met lief d'r Samsung GS3, die heeft een superontvangst, dus daar ligt t niet aan. Verder upload ie bij een internetverbinding je track automatisch naar je Google Drive en kun je m dus meteen op de laptop bekijken of delen.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2934802
euh.... ik wil gewoon een onbekend bos in kunnen lopen en dan zo'n geel lijntje zien die me verteld wat ik gelopen heb, zodat ik altijd weer weet waar ik naar terug moet  :sofa:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2934806
zhiva schreef: euh.... ik wil gewoon een onbekend bos in kunnen lopen en dan zo'n geel lijntje zien die me verteld wat ik gelopen heb, zodat ik altijd weer weet waar ik naar terug moet  :sofa:
Dat kan dan hoor. Hebben jullie nu dan allebei een smartphone?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2934826
Ik heb runkeeper. Alleen die is veranderd en ik krijg het kaartje amper meer te voorschijn getoverd. Heel irritant, want daar gaat het mij inderdaad ook om. Ik ga denk ik ook maar eens wat anders opzoeken.
Door eelke
#2934883
Runkeeper doet het bij mij echt slecht na de laatste update. Hij crasht steeds, en als ie het wel doet schijn ik alleen kaarsrechte lijnen te lopen op de slingerpaadjes van het bos  ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2934943
zhiva schreef: euh.... ik wil gewoon een onbekend bos in kunnen lopen en dan zo'n geel lijntje zien die me verteld wat ik gelopen heb, zodat ik altijd weer weet waar ik naar terug moet  :sofa:
Ow dat lijkt mij ook wel handig!
Aangezien ik eens vijf uur lang de weg aan het terugzoeken was  ::)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2934977
Hope schreef: Ow dat lijkt mij ook wel handig!
Aangezien ik eens vijf uur lang de weg aan het terugzoeken was  ::)
dat dus  :biggrin2: Maar wederlief wist echt wel waar de auto stond hoor  ::) want daatr had hij een app voor (die dus niet deed wat hij dacht  :P )
Door essie
#2935028
Heb runkeeper en vind het ideaal. Loop nog weleens langere afstanden en duik dan gewoon een groot bos in met de honden en vind door het kaartje altijd de weg weer terug. Ook zie ik of ik aan mijn kilometers ben gekomen aan het einde van de wandeling.
Door Mowgli
#2935138
Hier ook sportatracker. Ben er wel tevreden over, omdat je die kunt gebruiken om te wandelen, maar ook om te fietsen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door