Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2934856
Kunnen jullie je nog herinneren dat Fritzi mijn hartkleppen testte door niet in de auto te springen maar zo de Voorweg op te rennen? En dat was niet de eerste keer, dat ze richting de weg rende :-X. En ik druk wel vaker peulen hoor, controleer 60 keer per dag het eerste hek om te kijken of dat nog wel goed dicht zit. Geen lekker gevoel. Dus heeft Huize Landgoed Plat een nieuw hek :biggrin2:. We hebben nu een dubbel hek dus ze kunnen de weg niet meer op. We zullen ze krijgen, die rakkertjes :biggrin2:

Ik vind het zelf geweldig! Ben er zo blij mee! We hadden geen geld meer voor een zelfde hek als het eerste hek (groen - staal) maar deze vinden we eigenlijk nog leuker.

Vanaf de tuinkant gezien:
Afbeelding

Vanaf de Voorweg gezien:
Afbeelding

Nou wil ik er nog een bord op "eigen weg"  :biggrin2:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2934874
Een landhuishek! Helemaal te gek toch!  Zeker aan de straatkant vindt ik deze veel mooier dan een ijzeren hek. Komt beter bij je tokootje.
Door Lizzy
#2934875
-Saskia- schreef: Mooi! Ik vind hout veel mooier dan staal.

Lekker veilig, scheelt hartkleppen!.  :)
Ja, ik vind dat hout ook veel mooier. We vragen ons nu af waarom we ooit die stalen hebben genomen. En het scheelt inderdaad weer hartkleppen :o :biggrin2:
Door Lizzy
#2934876
MarijeEnBoomer schreef: Jeeeeeej hij zit/staat/hangt  :D
Leuk ook met het paaltjes gebeuren er naast!!
Braaf geluisterd en het er niet op gedaan  :D
Doe niet zo verbaast! Wij luisteren toch altijd braaf naar jou?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2934878
Lizzy schreef: Ja, ik vind dat hout ook veel mooier. We vragen ons nu af waarom we ooit die stalen hebben genomen. En het scheelt inderdaad weer hartkleppen :o :biggrin2:
Mischien omdat qua veiligheid en stevigheid zo'n draadhek natuurlijk subliem is. Ik zou zo'n landhuishek ook alleen durven plaatsen als er een stalen hek voorstaat. Nu is dat houten hek nog nieuw, maar hier crashde Jane ooit eens dwars door het houten hek heen. Zal met een ijzeren niet gebeuren.  En een beetje houdini zou er als die er de tijd voor krijgt ook doorheen kunnen kruipen.
Door Lizzy
#2934886
Angelique schreef: Mischien omdat qua veiligheid en stevigheid zo'n draadhek natuurlijk subliem is. Ik zou zo'n landhuishek ook alleen durven plaatsen als er een stalen hek voorstaat. Nu is dat houten hek nog nieuw, maar hier crashde Jane ooit eens dwars door het houten hek heen. Zal met een ijzeren niet gebeuren.  En een beetje houdini zou er als die er de tijd voor krijgt ook doorheen kunnen kruipen.
Ja, dat draadhek is daarvoor inderdaad heel geschikt. En ze mogen sec. gezien ook niet in deze ruimte komen (tussen de twee hekken). Maar goed, ongeluk zit in een klein hoekje (hebben we gemerkt) dus als ze een keer langs de auto schieten, lopen ze nu tegen het hek aan en ben je er gauw genoeg bij om in te grijpen.

Dit is wel eikenhout trouwens. Vrij hard en zwaar en niet zo rot-gevoelig, vraag maar aan Leo :biggrin2: (hij heeft het zelf geinstalleerd).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door