Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#2934335
Vanmorgen liepen er weer 2 pups in de keuken. Zal ik toch maar de deur erin zetten. Ze zijn nu bijna 5 weken. Ik kan ze 's-avonds geitenmelk geven en 's-ochtends vroeg Gina erbij of zo? Ze kan toch geen halve meter hoog springen steeds?
Gebruikersavatar
Door nova
#2934470
Hier sliep Diva  niet meer in de kist rond die tijd.  Ook ´s avonds lekker wat te snabbelen bij mams,  en dan moeder en kind scheiden voor de nacht.
Misschien zijn er nog andere ideetjes  :)
Door vagebond
#2934623
Ja, weet je Gina is een teckel, dus ze kan niet zo hoog springen als een hoogbenige hond. Dus het moet maar zo, weet het anders ook even niet, overdag kan ik nog wat handdoeken op de krat leggen mss. Maar 's-nachts vind ik het geen prettig idee dat er pups rondlopen met het hondenluik open.....Weet ook niet hoe andere fokkers dat doen met teckels. Net van de week bij de ntc geweest, allemaal fokkers, he balen.
Door Jantina
#2935442
Gewoon de wekker zetten. Ik vond dat ze met 5 weken 's nachts nog wel mochten drinken dus wij gingen er uit om moeder de Teckel er even bij te laten.
Door **Jillaroo**
#2935617
Morgen zijn die van mij ook 5 weken en die liggen al een tijdje zonder moeders er s' nachts bij. Nu lig ik nog gezellig beneden omdat yeng niet uit zich zelf de ren in springt en graag orde en netheid om haar heen wilt hebben. Dus als zij bij de puppen gaat moeten de mandjes en speeltjes van de grond, het liefst gaat ze dan eerst vakkundig het kleed aflebberen en dan gaat mevrouw pas liggen. Fijn joh om 3 uur s'nachts. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door