Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2933616
Het showlijntje van queen B was een heel dun vervelend nylon lijntje.
B en ik vonden dat allebei niet fijn!
Nu wil ik voor prinses P een nieuw showlijntje om ons avontuur in elk geval goed te starten....
Wie heeft er goeie tips waar ik op moet letten en waar ik goeie/mooie lijntjes kan kopen?
Door miik
#2933621
Ik heb net weer een halsband op maat besteld... en ik weet dat zij ook showlijntjes maakt...
Je kunt dan al je wensen, inclusief blilng-bling enzo doorgeven ! Misschien heb je er wat aan !
(De halsband die ik besteld had was trouwens perfect en ook keurig afgewerkt enzo)

www.adorable-collars.nl
Door Lizzy
#2933630
Een Dalmaat showen aan een nylon showlijntje gaat gewoon niet. Ja, of je moet een Dalmaat hebben die nul aan de riem trekt, ik moet de eerste nog tegen komen. Als je hond gedwee meeloopt is nylon leuk, anders een no no. Vind ik.
Door Urs
#2933633
Leren lijn is ook mooier dan nylon. En zorg dat het goed past. Een te groot bandje om de nek staat zo stom.
Door Lizzy
#2933638
Urs schreef: Leren lijn is ook mooier dan nylon. En zorg dat het goed past. Een te groot bandje om de nek staat zo stom.
Ja, en het staat ook lullig als je je hond verliest :biggrin2:
Door fransbulletje
#2933657
Lizzy schreef: Een Dalmaat showen aan een nylon showlijntje gaat gewoon niet. Ja, of je moet een Dalmaat hebben die nul aan de riem trekt, ik moet de eerste nog tegen komen. Als je hond gedwee meeloopt is nylon leuk, anders een no no. Vind ik.
Daar heb je inderdaad wat stevigers voor nodig, moet ook bij de hond passen.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2933662
De showlijntjes die ik heb zijn gemaakt door Lunar Design uit Engeland. Ze maakt ze ook met halfcheck. Een dikkere soort nylon wat niet brand (en geen 2e die hetzelfde is)
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2933687
Ik gebruikte een jachtlijn zo een met een leren stopper, ze zijn er in verschillende diktes.
Door Erna
#2933719
Wij gebruiken het liefst een ronde leren riempje en een 'luxe slip'.  Geen idee hoe ik dat anders moet noemen maar het is een slipkettinkje waarbij de schakels heel dicht bij elkaar zitten en het kettinkje dicht lijkt. Wij vinden dat mooi staan en bij het in stand staan zakt het vanzelf naar de overgang van nek naar schouder.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2933739
Erna schreef: Wij gebruiken het liefst een ronde leren riempje en een 'luxe slip'.  Geen idee hoe ik dat anders moet noemen maar het is een slipkettinkje waarbij de schakels heel dicht bij elkaar zitten en het kettinkje dicht lijkt. Wij vinden dat mooi staan en bij het in stand staan zakt het vanzelf naar de overgang van nek naar schouder.
Snakechain?
Door Jantina
#2933748
Fijn al die adresjes!!! Ik heb een leren gehaald voor Saar maar zonder kettinkje. 2x ringtraining gedaan nu en de blaren staan nog net niet in mn hand... even wat anders shoppen dus!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door