Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tess06
#2933099
ik heb m een tijdje terug gekocht.
en ik raad m niet aan omdat de pulp er slecht uit komt en daardoor en veel pulp in je sap komt.
hij is wel makkelijk schoon te maken, maar ik zou m nooit weer aanschaffen.
dan liever een gewone juicer.
Door pallas
#2933159
tess06 schreef: ik heb m een tijdje terug gekocht.
en ik raad m niet aan omdat de pulp er slecht uit komt en daardoor en veel pulp in je sap komt.
hij is wel makkelijk schoon te maken, maar ik zou m nooit weer aanschaffen.
dan liever een gewone juicer.
Ik doe nu alles met de staafmixer en sinaasappels enz met de hand. Natuurlijk is het niet top dat je pulp in je sap krijgt,  maar zo verschrikkelijk is het voor mij ook weer niet. Een goeie gewone sapcentrifuge kost net zo veel of meer. :-\
Ik heb hem toch maar besteld, als ie echt niet bevalt kan ie alsnog terug.
Door hannabelgje
#2933170
Hier gisteren de versapers binnen en ook daar zit meer pulp in het sap dan bij de philips.  Zal misschien ook wel aan het slowjuice proces liggen. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen. Ik vind de kwaliteit van het sap van de versapers wel echt veel beter.
Door tess06
#2933632
pallas schreef: Ik doe nu alles met de staafmixer en sinaasappels enz met de hand. Natuurlijk is het niet top dat je pulp in je sap krijgt,  maar zo verschrikkelijk is het voor mij ook weer niet. Een goeie gewone sapcentrifuge kost net zo veel of meer. :-\
Ik heb hem toch maar besteld, als ie echt niet bevalt kan ie alsnog terug.
ik vindt de bosch juicer die de blokker af en toe in de aanbieding heeft goed (60 euro)
ik wou nu een slowjuicer proberen :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door