Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2933583
Ik ga met Fajah maandag voor een titerbepaling naar de Zuiderkaag in Schagen zij heeft al haar puppyentingen gehad en ik ga nu kijken of ze nog genoeg antistoffen heeft.
Als dat niet zo is moet ze natuurlijk geprikt maar hun hebben een merk wat maar voor een jaar garandeerd dus ga ik dan naar mijn eigen DA die heeft nobivac en dan is ze voor 3 jaar gegarandeerd, ik ben benieuwd. Fajah heeft erg geklungeld met haar buik liezen en binnenkant voor en achterpoten. Heb bij Stella de Vries 3 maanden gelopen daar is ze met de lecherantenne en de biosensor behandeld druppeltjes voor hier en druppeltjes voor daar enz. en nu moet het lichaam het zelf oplossen zei Stella.
Het is nog steeds niet helemaal in orde maar wel verbeterd, ik wil haar daarom het liefst helemaal niet enten, want Stella vertelde mij dat het best eens door de entingen gekomen kan zijn die onbalans. Nu maar hopen dat ze genoeg antistoffen heeft.
Laatst gewijzigd door deja op ma 02 jun 2014, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#2935251
Joepie, vanmiddag bij de Zuiderkaag geweest Fajah is getiterd, en haar titers waren hoog genoeg ze hoeft niet geënt, ik ben daar heel blij mee.
Heb besloten haar geen lepto 4 te geven dus voorlopig geen gif erin. Kreeg wel het advies om volgend jaar weer een titer bepaling te doen nou dat doen we zeker.
En dat omdat ze nog heel jong is en nog maar voor 1 jaar is ingeënt, Fajah is bijn 15 maanden.
Laatst gewijzigd door deja op ma 02 jun 2014, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door