Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2933542
Met toestemming en in navolging van het waterblazer-topic:

Voor Breezer en Dommelsch had ik een waterblazer aangeschaft. Wodka haat het apparaat, dus ik wil hem graag aan iemand weggeven.
Het is er zoéén:
Afbeelding

Kon ff zo snel geen ander plaatje vinden. Gebruikt dus, maar nog prima in staat te blowen. Oke, dat klinkt gek. Sorry.  ::) :biggrin2:

Interesse?
Ik ga hem niet verzenden, ophalen kan in Den Haag en anders reis ik komende tijd best vaak naar Apeldoorn, Den Bosch, Nieuwegein, en eigen alles wat daar tussen in ligt.  ::)
Door Martine-Tom
#2933554
Tom is wel in voor een nieuwe uitdaging en vliegles lijkt hem leuk  :biggrin2:
Helaas woon ik niet op de route dus zal ie ergens anders zijn pleziertje vandaan moeten halen  :D
Door Jantina
#2933562
Nou lijkt me best heel handig zo'n ding! Als ze drijfnat thuis komen of na het wassen... Als we ergens op de route Den Haag/Den Bosch af kunnen spreken wil ik 'm wel hebben.
Maar goed, ik ben helaas geen eerste meer geloof ik?
Gebruikersavatar
Door Riek
#2933572
Jantina schreef: Ooooh dat is gemeen....  >:( \
Maar eh... bij mij mag ze een Fries veulentje knuffelen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Daar kan geen pup tegenop  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2933610
Martine-Tom schreef: Tom is wel in voor een nieuwe uitdaging en vliegles lijkt hem leuk  :biggrin2:
Helaas woon ik niet op de route dus zal ie ergens anders zijn pleziertje vandaan moeten halen  :D
Das wel heel gemeen Martine  >:( arme Tom  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2933675
:D ik geloof dat ie is vergeven, als ik op Marije d'r appje mag afgaan.
Dan verhuist deze naar Duitsland, onderweg naar kleve. Sorry, had een wat chaotische middag.  :-X

Overigens neem ik alle aanbiedingen van knuffels van pupjes, Friese veulentjes en Trigger ook graag aan, hoor. Ook zonder waterblazer?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2933684
hahaha, ik wil er een vanuit dld laten komen en deze gaat naar dld , ;D
Ik wens de gelukkig veel plezier met deze waterblazer.Had hem ook wel gewild ,maar zag dit topic nu pas en zo te zien was ie binnen 10 sec  al vergeven  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door