Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#2933308

Dit is zo bijzonder. Deze jongen zit op een " achterstandsschool" waar ze hier een speciaal muziekproject zijn gestart. Hij is een geweldig joch van Chinese snackbarhouders die nooit iets met muziek hebben gehad.
In 10 maanden tijd heeft hij diverse concours gewonnen. Daarvoor nog nooit een noot gelezen!!!!
Natuurlijk hoor je wat foutjes, maar de musici onder ons horen zeker dat hij meer dan speciaal is.

Cello, is 1 van de moeilijkste instrumenten. Meneer CJ mocht hem al vanaf 4 maanden (op vrijwillige basis) begeleiden. Hij heet Alex Sao en wordt een groot talent!
Dit was een opname van afgelopen zondag in het Zaantheater, waarbij Lucas (meneer CJ) dit grote talent begeleidde.
Dit zijn toch de pareltjes uit het leven, om iemand die het zooooo leuk vindt te kunnen begeleiden.
Dit zijn mijn pareltjes uit het leven, kinderen te laten groeien tot wat ze kunnen en liefhebben.
Saskia (die er zo van geniet omdat ik zelf geen kinderen heb maar wel veel kinderen in de buurt).
Oh ja Lucas is de pianist, maar het gaat om Alex.
Gebruikersavatar
Door kira
#2933323
Knap en er vanuit gaande dat dit geen top cello is maakt hij een geweldig mooie klank.
Door cj
#2933404
Het is een waardeloze cello waar hij nu op speelt. Maar hij krijgt binnenkort via een bepaald fonds een mooie cello in bruikleen.
Saskia
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2933411
Echt fantastisch! Ik kan absoluut niet horen hoe goed of slecht hij speelt of hoe goed of slecht de chello is. Maar ik snap wel dat in 10 maanden tijd van niets naar dit echt heel erg knap is!
Door Cathelijn
#2933505
Wow, je hoort het muzikale gevoel wel duidelijk hoor. En dan zo'n muziek spelen die zijn klasgenootjes waarschijnlijk totaal niet cool vinden: erg mooi om te zien :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door