Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2932358
De butler ging de buitendeur dichtdoen omdat het hard ging regenen . En ikke Tessa was nog buiten in de tuin .
En ik ben heulemaal zeikie nat geregend  ::) En die butler he die vind dan doodleuk dat ik maar moet blaffen als ik naar binnen wil
Of even met mijn pootje aan de deur krabben , of voor de tuindeur gaan staan . Maar dat doe ik niet  ::)
En opeens ging de keukendeur weer open omdat ze naar de kliko moesten  en kon ik weer naar binnen .
En dan zeggen ze doodleuk wat ben jij nou voor een JRT Tessa , je bent een oen  :biggrin2:
Hmm ik schijn niet eens gemist te worden  ???
Nou , ze hebben me afgedroogd en ik laat me eggg niet meer zien  >:(
Lig diep weggedoken onder mijn kleed
Door eelke
#2932454
Haha ja soms heb je van die dagen!



Mijn bazen hebben mij ook wel eens in de gang opgesloten. Ze waren mij kwijt zeiden ze, maar ik heb gewoon 1,5 uur lang kwispelend voor de deur staan wachten tot ie weer open zou gaan. Ik snap dat wel hoor, wij zijn toch het belangrijkste in hun leven, dat vergeten ze toch niet!? Dus dan zal het altijd een reden hebben waarom we even aan de andere kant van de deur moeten wachten en dan doen we dat braaf.
Heb je het nu weer warm?

-Joep
Door Urs
#2932458
eelke schreef: Haha ja soms heb je van die dagen!



Mijn bazen hebben mij ook wel eens in de gang opgesloten. Ze waren mij kwijt zeiden ze, maar ik heb gewoon 1,5 uur lang kwispelend voor de deur staan wachten tot ie weer open zou gaan. Ik snap dat wel hoor, wij zijn toch het belangrijkste in hun leven, dat vergeten ze toch niet!? Dus dan zal het altijd een reden hebben waarom we even aan de andere kant van de deur moeten wachten en dan doen we dat braaf.
Heb je het nu weer warm?

-Joep
Tjee blonde actie zeg van jou baasjes  :biggrin2:

-Otje
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2932461
Ik slaap nooit binnen. Niks te waken daar. Saaaaaai...
Baasjes hebben wel gezorgd dat ik altijd de stal in kan, dus nat regenen hoef ik niet bang voor te zijn gelukkig.
Nou moet ik gaan want ik hoor iets in de verte wat ik heel hard weg moet blaffen!

- Ozzy
Door smulpaap
#2932463
eelke schreef: Haha ja soms heb je van die dagen!



Mijn bazen hebben mij ook wel eens in de gang opgesloten. Ze waren mij kwijt zeiden ze, maar ik heb gewoon 1,5 uur lang kwispelend voor de deur staan wachten tot ie weer open zou gaan. Ik snap dat wel hoor, wij zijn toch het belangrijkste in hun leven, dat vergeten ze toch niet!? Dus dan zal het altijd een reden hebben waarom we even aan de andere kant van de deur moeten wachten en dan doen we dat braaf.
Heb je het nu weer warm?

-Joep

Tss wat een geduld moet je dan opbrengen zeg !  :o Anderhalf uur wachten en maar kwispelen  :biggrin2:

Ja ikke ben nu weer op temperatuur .  ::)
Door smulpaap
#2932467
Kim_S schreef: Ik slaap nooit binnen. Niks te waken daar. Saaaaaai...
Baasjes hebben wel gezorgd dat ik altijd de stal in kan, dus nat regenen hoef ik niet bang voor te zijn gelukkig.
Nou moet ik gaan want ik hoor iets in de verte wat ik heel hard weg moet blaffen!

- Ozzy


Nou ikke mot er niet meer aan denken om buiten te slapen  :biggrin2:
Ik doe het zo . En als het winter is en de kachel brand dan lig ik aan de andere kant van de kamer
tegen de kachel aan , kleed over me heen  ::)
Zou het liefst mee naar bed gaan , maar dat mag niet  >:(

Afbeelding
Door eelke
#2932468
Nou, mijn bazen waren erg trots want toen de deur open ging zeiden ze, oohh ben je hier slimpie!
Fijn dat je weer warm bent!

-Joep
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2932474
Wat gemeen dan dat mijn vrouwtjes baas me sukkel noemt als ik rustig buiten in de regen voor de tuindeur zit te wachten totdat ik weer binnen gelaten word!!  >:(

-Ramses 
Door eelke
#2932475
Als je naar binnen wil ga je naar binnen. Als je naar buiten wil ga je toch gewoon naar buiten? Wat maakt het uit of er een deur tussen zit?

-Gijs
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2932483
eelke schreef: Als je naar binnen wil ga je naar binnen. Als je naar buiten wil ga je toch gewoon naar buiten? Wat maakt het uit of er een deur tussen zit?

-Gijs
Ja dat zal ff lekker worden!! Je hebt helemaal gelijk Gijs! Nou ben ik een stukje kleiner dan jou dus ik blaf/jank/gil/ krab aan de deur zodat ze hem heel snel voor mij opendoen! lukt altijd!! (en dat ze me dan eikel noemt, kan me helemaal niet schelen!)

-Skik
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2932486
ben het met Gijs eens, alleen heb ik dan weer het geluk dat er een gat in de deur zit.
Verder voel ik de regen niet dus maakt het mij niet uit. Wel leuk is het als ik kletsnat naar binnen loop en me eens fijn uitschud.
Bij voorkeur voor de TV.  Reactie van butlers gegarandeerd  :biggrin2:

- Chakotay
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2932490
zhiva schreef: ben het met Gijs eens, alleen heb ik dan weer het geluk dat er een gat in de deur zit.
Verder voel ik de regen niet dus maakt het mij niet uit. Wel leuk is het als ik kletsnat naar binnen loop en me eens fijn uitschud.
Bij voorkeur voor de TV.  Reactie van butlers gegarandeerd  :biggrin2:

- Chakotay
Cool een gat in de deur!! Dat willen wij ook!!

-Skik
-Ramses
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2932491
ZZZzzz... hmmm... wat?... topic over buiten in de regen zitten?... en binnen onder een deken liggen?... door deuren heen lopen naar de regen toe?... butlers die honden zomaar vergeten?... hmmm... ja hoor... zal allemaal wel... hmmm... ZZZzzz...

- Max
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2932494
Buiten? In de regen? Zijn jullie niet helemaal lekker? Das nat!  :o
Dat die zwart-witte mafjoekel daar niets van begrijpt is prima hoor,
maar ik moest vanavond dus verplicht bijna een uur in de regen lopen.  >:( Ze zijn niet wijs hier....
Ik heb wel een deken maar wens toegedekt te worden. Het lukt me alleen niet op de 1 of andere manier om die twee voeters dat duidelijk te maken. Dus wie is er nu een oen? Wij toch zeker niet!  :whistle:

- Kaya
Door Summerditches
#2932515
Je moet ook je mobiel meenemen..dat is pas oenig dat je die vergeten ben en dan bel je gewoon 144 "red een dier"en dat zet je de butler mooi voor schut  ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door