Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Juul
#2932271
Afbeelding

Zou het helpen? Wat is schwarzkümmelöl in het nederlands? Gevonden; nigella sativa olie
Laatst gewijzigd door Juul op di 27 mei 2014, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2932364
Vraag mij dan ook meteen af of ze ook dood gaan die krengen
Ik kan nu wel een middeltje maken met oa de neem olie maar volgens mij weert het alleen af en als je dan toch een eigenwijze teek/vlo heb dan heb je er zo weer een heleboel
Ik zou graag iets willen wat die enge beesten dood maakt behalve dan die chemische troep want daar ben ik van genezen in ieder geval bij de Sint
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2932436
kiara schreef: Vraag mij dan ook meteen af of ze ook dood gaan die krengen
Ik kan nu wel een middeltje maken met oa de neem olie maar volgens mij weert het alleen af en als je dan toch een eigenwijze teek/vlo heb dan heb je er zo weer een heleboel
Ik zou graag iets willen wat die enge beesten dood maakt behalve dan die chemische troep want daar ben ik van genezen in ieder geval bij de Sint
De enige natuurlijke middelen die teken dood maken zijn a) jijzelf wanneer je na de wandeling een wegwerp swifferdoekje (zonder schoonmaakmiddel) o.i.d. over je hond haalt en de levende teken vangt en vermorzelt b) een parelhoen, maar dan moet je er wel 1 trainen om mee te wandelen door het bos voorop om alle teken af te vangen (en je honden dat de parelhoen geen maaltijd is) 8)

Alle andere natuurlijke middelen zijn echt afwerend, bij vlooien kan je wel voorkomen dat die zich voortplantten door je huis te behandelen met een mand- en omgevingsspray op natuurlijke basis waardoor eitjes niet uit kunnen komen.
Door spikkel
#2932439
Ik heb de snoepjes Flea Away voor de katten, ze krijgen wel teken maar gaan wel dood. Het duurt alleen wel een paar weken voordat het werkt. Je moet elke dag een snoepje geven. Het is ook voor honden.
Door Lizzy
#2932537
spikkel schreef: Ik heb de snoepjes Flea Away voor de katten, ze krijgen wel teken maar gaan wel dood. Het duurt alleen wel een paar weken voordat het werkt. Je moet elke dag een snoepje geven. Het is ook voor honden.
Er zit vitamine B in deze snoepjes, het lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk dat teken daar dood van neervallen?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2932581
Sarah5 schreef: De enige natuurlijke middelen die teken dood maken zijn a) jijzelf wanneer je na de wandeling een wegwerp swifferdoekje (zonder schoonmaakmiddel) o.i.d. over je hond haalt en de levende teken vangt en vermorzelt b) een parelhoen, maar dan moet je er wel 1 trainen om mee te wandelen door het bos voorop om alle teken af te vangen (en je honden dat de parelhoen geen maaltijd is) 8)

Alle andere natuurlijke middelen zijn echt afwerend, bij vlooien kan je wel voorkomen dat die zich voortplantten door je huis te behandelen met een mand- en omgevingsspray op natuurlijke basis waardoor eitjes niet uit kunnen komen.
Ha ha de parelhoen heb wel een kip die barf jat van ochtend een kip karkas bijna :biggrin2:
En van de week geit maar teken weet niet ???
Zo'n swiffer doekje blijven ze daar op plakken of zo??
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2932837
Kim_S schreef: Waarmee zijn die schapen behandeld? Advantix of zo?
*gaat verzinnen waar ze de teken-lok-schaapjes als eerste gaat laten lopen*
Ja ,goeie vraag ,ik ben ook wel benieuwd !
Ik zal es een mailtje sturen. Mailtje gestuurd 8)
Laatst gewijzigd door Daantje op wo 28 mei 2014, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door