Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2932000
De pups zijn vandaag 4 weken. Wanneer zou moeders 's-nachts er niet meer bij hoeven? Want vanmorgen weer 4 pups in de keuken gevonden  :(, gister 2, waarschijnlijk hebben ze wel allemaal rondgesjouwd, en zijn er 3 weer netjes de kennel ingegaan. Ze duwen gewoon alle barricades weg. Stelletje uitbrekers.....
Over een poosje gaat het deurtje erin, dat betekent dat  Gina er niet meer bij kan.
#2932027
Ik doe helemaal niet aan scheiden.. Waarom zou ze er snachts niet meer bij mogen dan?
Hier regelde ze zelf of ze nog wel of niet mochten drinken dat begon denk ik pas met een week of 6, ze aten toen meer vlees en Jolie bracht ook regelmatig een geslacht konijn, kip oid haha
#2932031
chipjolie schreef: Ik doe helemaal niet aan scheiden.. Waarom zou ze er snachts niet meer bij mogen dan?
Hier regelde ze zelf of ze nog wel of niet mochten drinken dat begon denk ik pas met een week of 6, ze aten toen meer vlees en Jolie bracht ook regelmatig een geslacht konijn, kip oid haha
Scheiden doe ik ook niet, maar op een gegeven moment vindt mams het wel fijn om zonder puppen rustig te kunnen liggen daarom die ren.
Zij beslist dan zelf wanneer er wel / niet gedronken wordt.
#2932062
Okay, dan ga ik maar een kratje met iets zwaars erin ervoor leggen, plus een opstapje voor mams. De kennel op zich bevalt goed, maar dit is dan de overgangsfase. Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren van vroeger dat ik pups in de keuken vond. Nou ja, we gaan dan niet scheiden, vond het zelf ook wel vroeg eigenlijk.
#2932087
kaszi schreef: Scheiden doe ik ook niet, maar op een gegeven moment vindt mams het wel fijn om zonder puppen rustig te kunnen liggen daarom die ren.
Zij beslist dan zelf wanneer er wel / niet gedronken wordt.
Precies, geen kwestie van niet erbij mogen, maar niet erbij willen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door