Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2931752
Let vooral op die "prachtige" donkerbruine stem.... ::) 8) J&J hebben ieder commando van mij een aantal dagen genegeerd simpelweg omdat ik niet duidelijk genoeg kon praten. Ze hebben vast gedacht: Normaal schreeuw je ook wel als je iets wilt en als je dat nu niet kunt, pech! 8)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2931760
Kim_S schreef: Ik vond het al best goed voor een Nimweegse  :biggrin2:
Ik vind accenten zo geweldig! Ben nu gewoon in Overijssel, maar dan ik de kop en het verschil, echt mooi om te horen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2931769
Pauline schreef: Ik vind accenten zo geweldig! Ben nu gewoon in Overijssel, maar dan ik de kop en het verschil, echt mooi om te horen.
Ik ook! En na Nijmeegs vind ik Twents (hoor geen verschil tussen plaatsen hoor) echt verreweg het leueueueukst  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2931772
Kim_S schreef: Ik ook! En na Nijmeegs vind ik Twents (hoor geen verschil tussen plaatsen hoor) echt verreweg het leueueueukst  :biggrin2:
Coooooooooooooooola en Hengeloooooooooooooooooo
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2931782
Nadia schreef: Leuk!!! Wie loopt er achterop?? Ze rennen echt zooooo schetig.
Joep..... ::) ::) ::) Die loopt altijd achteraan.... Joep motto is: Maak je pas moe als het echt nodig is, stel je voor dat je aan het eind van de wandeling moe bent en er valt nog wat te jagen..... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2931783
Maar ik fiets hier heanig hoor..... 7 km per uur, val nog net niet van de fiets. Joris en ik racen ook weleens om het hardst en hij kan harder rennen dan ik kan fietsen terwijl ik moet filmen. Dan blijf ik namelijk steken bij zo'n 20 km per uur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door