Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#2931461
Ik heb al eens gezocht en gedaan, maar ik kan het niet vinden of het wilt me niet lukken.

Vroeger (zo'n 10 jaar geleden) deed ik muziek downloaden via limewire. Ging op zich goed.
Maar nu bestaat dat programma niet meer en ik wil toch graag wat hippe muziek op cd's en misschien in de toekomst wel op een mp3 speler (moet ik alleen niet te veel boetes krijgen haha anders komt die mp3 speler er niet)

Via google krijg ik wel andere programma's zoals beareshare of zoiets. Naar mijn idee werkt het niet want ik was laatst 20minuten bezig en toen had ik net 1 liedje te pakken. Dus dat gaat het voor mij niet worden.
Een ander programma moest ik betalen, wilde ik ook wel, maar daar had ik een creditcard voor nodig en die heb ik niet.

Zijn er andere manieren om op een makkelijke en het liefst goedkope manier aan moderne muziek te komen via internet? Kun je muziek doorsturen met een mailtje? En als ik dan eindelijk op de een of andere manier muziek op de pc krijg, kan ik dat dan zomaar overzetten op een mp3 speler? (het lukt me nog om een bestand naar een usb stick over te zetten, dus als dat hetzelfde werkt gaat me dat ook nog wel lukken)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2931466
Torrents? Utorrent op je pc, via bijvoorbeeld The Pirate Bay, kat.ph, of andere torrent trackers je muziek zoeken en binnenslepen die bende. Soms helaas letterlijk, dus even opletten wat je pakt.
Door **Jolanda**
#2931467
Mini's 3-tal schreef: Torrents? Utorrent op je pc, via bijvoorbeeld The Pirate Bay, kat.ph, of andere torrent trackers je muziek zoeken en binnenslepen die bende. Soms helaas letterlijk, dus even opletten wat je pakt.
Oke, en nu in jip en janneke taal? :-[
Hier snap ik dus werkelijk niks van.
Door Skyline
#2931477
Toevallig in het bezit van een smartphone?

Neem dan spotify, 10 Euro pm alle muziek die er zo'n beetje bestaat tot je beschikking
Heb je dan ook nog Is een Hi abonnement dan kan je via hun een onbeperkt spotify nemen
Dan gaat het streamen niet van je databundel af
Door siempie73
#2931603
Fenixjuh schreef: Ik download eigenlijk gewoon van youtube... Op delen klikken, de link op deze site invullen en dan downloaden

http://www.youtube-mp3.org/nl
Werkt op zich prima, maar de liedjes mogen max 20 minuten duren.
Ik heb wel eens lange dance mixen geprobeerd voor het hardlopen maar dat ging niet
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2931654
**Jolanda** schreef: Oke, en nu in jip en janneke taal? :-[
Hier snap ik dus werkelijk niks van.
Ga naar utorrent.com, download utorrent en installeer dat. Nu ga je naar kat.ph (of thepiratebay) en zoek je de muziek die je wilt hebben. Klik op de torrent link, of de magnetlink en open met utorrent.
Door Skyline
#2931675
Probleem met torrents is dat je moet sharen

Of te wel alles wat je download moet je eigenlijk ook weer uploaded
Dit doet utorrent vanzelf, maar het Is tegenwoordig wel illegaal!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2931687
Skyline schreef: Probleem met torrents is dat je moet sharen

Of te wel alles wat je download moet je eigenlijk ook weer uploaded
Dit doet utorrent vanzelf, maar het Is tegenwoordig wel illegaal!
Neh, je zou eigenlijk ook al je muziek en films moeten kopen en daarbij was uploaden altijd al illegaal, niet tegenwoordig. Muziek en films downloaden balanceert op het randje vanwege de thuiskopiewet. Maar het blijft gek dat je zonder bijkomende kosten gewoon alle films en muziek mag downloaden.

Daarbij moet het niet, je kunt gewoon je torrent verwijderen als je wilt. Net als ooit met genoemde limewire en bearshare.
Laatst gewijzigd door EliScooby op ma 26 mei 2014, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Skyline
#2931692
Je kan Idd de torrent verwijderen, maar zolang jij hem download upload je ook  ;)

En de wet Is laatst nog aangepast  ;)

Weet dat als ik in duitsland gepakt word ik voorlopig moet werken om de boete te betalen
Of krijg vakantie op de kosten van de staat.....
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2931717
Skyline schreef: Je kan Idd de torrent verwijderen, maar zolang jij hem download upload je ook  ;)

En de wet Is laatst nog aangepast  ;)

Weet dat als ik in duitsland gepakt word ik voorlopig moet werken om de boete te betalen
Of krijg vakantie op de kosten van de staat.....
Gelukkig wonen Jolanda en ik in Nederland, waar downloaden mag, zolang het geen software is. En je kunt je upload gewoon uitzetten tegenwoordig ;-)

Bedenk me net, in Frankrijk is het Three strikes out, na de 3e keer gepakt, word je internetverbinding afgesloten. Gelukkig leven we daar ook niet.
Laatst gewijzigd door EliScooby op ma 26 mei 2014, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door