Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#2931387
Gisteravond waren we op de verjaardag van mijn neef, Teun en Saar gezellig mee. Het was gezellig dus een praatje, muziekje hapje, drankje, aangename temperatuur dus de tuindeur open. De tuin is goed afgesloten, de poppeloppies konden ook lekker buiten rommelen. Saar kreeg zo nu en dan ook wat van het lekkers toegestopt, ze weet precies bij wie ze moet gaan zitten, bij mij komt ze niet  ;)
Om een uur of 12 werd Marco gebeld op zijn mobiel, hij neemt op en een mevrouw vraagt of wij Teun kwijt zijn... wij kijken, ja waar is Teun??? geen Teun te bekennen, niet op zijn plekje bij het raam niet in de tuin. Mijn hart slaat een paar keer over  :nerves: Marco vraagt waar die mevrouw is en zij noemt het adres van mijn zus waar we op dat moment zijn. Marco loopt naar de voordeur doet open en Teun komt binnen wandelen.

Blijkt dat mijn zwager wat snackjes (bitterballen  ;) :D ) was gaan bakken in de schuur, geen nare luchtjes binnen. hij had de verpakking in de container net om het hoekje van het tuinhek gedaan, in dat éne onbewaakte ogenblik is Teun de tuin uit geglipt.

Waarschijnlijk heeft hij wat rond gescharreld in het hofje achter haar huis, het tuinhek gesloten aan getroffen en is omgelopen naar de voordeur. Al met al is hij zo'n 20 minuten buiten geweest, de achterkant is niet zo'n probleem dat is een hofje met een speeltuintje, maar aan de voorkant rijden auto's, en lopen nog weleens katten rond Teun jaag katten op.... ik denk er maar even niet aan wat er had kunnen gebeuren. Onze zwerver is heelhuids teruggekomen.  :notworthy:

Eén ding ben ik wel blij mee, we weten nu dat hij niet gaat dwalen, hij liep netjes bij de voordeur van mijn zus....
Door DJ_Doerak_Tucker
#2931447
M@rina schreef: Eén ding ben ik wel blij mee, we weten nu dat hij niet gaat dwalen, hij liep netjes bij de voordeur van mijn zus....
Hij was gewoon aan het wachten tot de bitterballen gaar waren!!  :biggrin2: Fijn dat hij gewoon netjes bij de voordeur bleef, jeetje wat zul je schrikken op zo'n moment dat je beseft dat hij er niet loopt!!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2931552
M@rina schreef: Gisteravond waren we op de verjaardag van mijn neef, Teun en Saar gezellig mee. Het was gezellig dus een praatje, muziekje hapje, drankje, aangename temperatuur dus de tuindeur open. De tuin is goed afgesloten, de poppeloppies konden ook lekker buiten rommelen. Saar kreeg zo nu en dan ook wat van het lekkers toegestopt, ze weet precies bij wie ze moet gaan zitten, bij mij komt ze niet  ;)
Om een uur of 12 werd Marco gebeld op zijn mobiel, hij neemt op en een mevrouw vraagt of wij Teun kwijt zijn... wij kijken, ja waar is Teun??? geen Teun te bekennen, niet op zijn plekje bij het raam niet in de tuin. Mijn hart slaat een paar keer over  :nerves: Marco vraagt waar die mevrouw is en zij noemt het adres van mijn zus waar we op dat moment zijn. Marco loopt naar de voordeur doet open en Teun komt binnen wandelen.

Blijkt dat mijn zwager wat snackjes (bitterballen  ;) :D ) was gaan bakken in de schuur, geen nare luchtjes binnen. hij had de verpakking in de container net om het hoekje van het tuinhek gedaan, in dat éne onbewaakte ogenblik is Teun de tuin uit geglipt.

Waarschijnlijk heeft hij wat rond gescharreld in het hofje achter haar huis, het tuinhek gesloten aan getroffen en is omgelopen naar de voordeur. Al met al is hij zo'n 20 minuten buiten geweest, de achterkant is niet zo'n probleem dat is een hofje met een speeltuintje, maar aan de voorkant rijden auto's, en lopen nog weleens katten rond Teun jaag katten op.... ik denk er maar even niet aan wat er had kunnen gebeuren. Onze zwerver is heelhuids teruggekomen.  :notworthy:

Eén ding ben ik wel blij mee, we weten nu dat hij niet gaat dwalen, hij liep netjes bij de voordeur van mijn zus....
Als er overal wat te scoren is voor Teun, dan moet je als brave hond toch verder gaan kijken dan je neus lang is  :P, wie weet waar er nog meer lekkere hapjes te vinden zijn, en wie had verwacht dat die bitterballen man zomaar de deur dicht doet  >:( voordat je weer terug bent.
Voor jou idd de hartkleppen test achter de rug, ookal is het maar een gedeeltelijke, tenslotte was hij weg zonder dat je het wist, en terug voordat je het in de gaten had  ;D ;D.
Ik hoop niet dat hij ooit je hartkleppen op volle sterkte zal testen, en ook dat jullie samen nog iets lekkers hebben genomen op de hereniging  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door