Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2931220
Jeetje wat een fijne dag is dit, gewoon zomaar onverwacht een fijne dag.
Gister mijn kaartje voor Racoon aan een lief dinnetje gegeven (ik durfde niet goed alleen en zij wilde zooooooooooooooo graag) vanmorgen bedacht dat als zij ging...ik natuurlijk ook gewoon mee kon. Dus weer heel hard gaan zoeken, en ongelofelijk veel oplichters getroffen (gelukkig ben ik goed van vertrouwen....maar niet gek  :P) puntje bij paaltje mail gekregen van iemand die tegen kostprijs 2 kaartjes wilde komen brengen (brengen ja, ze reden toch langs mijn huis dus was net zo makkelijk vond hij) even leuk mee gepraat en verhaal klopte dus dat zit ook weer wel goed.
Maar goed, toen had ik dus een kaart over.

Op MP de eerste add gebeld die kaartjes zocht en die vrouw bleek dus net voor 80 euro opgelicht (koop noooooooit een E-Ticket van iemand in het buitenland....) die was dolblij dat ze ook voor een normale prijs een kaart had.
Dus din blij, ik blij en volmaakte vreemde blij. Din was zo blij dat ze me op eten tracteerd, vreemde zo blij dat ze vanavond een rondje geeft, en ik ben gewoon blij dat het gelukt is.

Oh en Tom heeft last minute ook een oppas gevonden dus ook die zit goed.

Wat kan je soms onverwacht ineens zomaar een hele fijne dag hebben  :)
Door Martine-Tom
#2931222
Ben wel benieuwd overgens, zo groot is de Markt hier niet en er zijn iets meer dan 7.000 kaarten verkocht. Och altijd willen weten hoe een haring zich voelt  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2931229
miik schreef: Haha, jij liever dan ik, maar ik ben blij dat jij blij bent  :biggrin2:
Dat zei mn buuf ook al  :biggrin2:

Waarom ik er in hemelsnaam heen wil, ga in de tuin zitten dan hoor je het ook, en dat is gratis  ;D
Door Martine-Tom
#2931471
Piepende oren, pijn in mijn voeten, voel de rest van mijn benen al een paar uur niet meer, dood op, schor...yep geslaagd feestje  :biggrin2:
Vooral humor dat zowel Guus Meeuwis als Bart van Racoon de tekst kwijt raakten ;D

Ik zeg volgend jaar weer!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door