Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2931483
kan mij informeren wat het nut van muggen is, anders dan vleermuizenvoer? >:(
Door Alba
#2931521
Hetzelfde als teken. Heb ik ook nog nooit een doel voor kunnen bedenken. Hoewel muggen nog eten zijn voor andere dieren, spinnen bv.
Door K&D
#2931525
Dwars door de horren heen. Twee stuks, piepklein en vol.
Dat zij mogen rusten in vrede. :angel2:
Door jasmijn
#2931605
Nou ik  :P

Het gaat dan niet zo zeer om de muggen zelf maar om hun baby's  :naughty:
Geweldig vissen voer  :biggrin2:

Teken zijn ook een aanwinst voor de natuur hoor  :crazy2:
Zonder zou er geen prachtige tekken etende vogels zijn in Afrika  :P

Maar ik deel jullie intense haat tegen deze walgelijke diertjes  >:(
Ik mis alleen dazen in het rijtje, tuis komen van buiten rit te paard met een plakkaat zo groot dat hij bijna je helen arm bedekt zorgt ook voor diepen gegronde haat  :rant:

Op muggen nam ik vroeger altijd wraak door een klein bakje water neer te zetten waar ze dan hun kindjes aan toe vertrouwde dan dat bakje leeg kieper in je aquarium, en genieten van de slachting die mijn vissen veroorzaakten  :naughty: ( was ook verschrikkelijke leuk om te zien hoe die vissen op jacht waren  ;) )
Door K&D
#2931610
jasmijn schreef: Nou ik  :P

Het gaat dan niet zo zeer om de muggen zelf maar om hun baby's  :naughty:
Geweldig vissen voer  :biggrin2:

Op muggen nam ik vroeger altijd wraak door een klein bakje water neer te zetten waar ze dan hun kindjes aan toe vertrouwde dan dat bakje leeg kieper in je aquarium, en genieten van de slachting die mijn vissen veroorzaakten  :naughty: ( was ook verschrikkelijke leuk om te zien hoe die vissen op jacht waren  ;) )
Jep. Daarvoor heb ik 1 speciaal bakje (de honden drinken er ook graag uit) en een netje. Onze Cherry barbelen zijn er dol op.  Edoch, ze worden er vakkundig uit gevist voordat ze het mugstadium hebben kunnen bereiken.
Van de inmiddels hemelende muggen is het voortplantingsstadium passé.  :'( 8)

Overigens vond ik tussen vakantiespullen nog iets met deet. Dat gaf ook wat rust alhoewel ik niet zo dol ben op deet.
Gebruikersavatar
Door nova
#2931616
K&D schreef:
Dat zij mogen rusten in vrede. :angel2:
Ik wil wel hun grafje kunnen bezoeken, en ik neem bloemen mee.

Zo dragen muggen bij aan een verhoogde omzet bij de bloemist  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2932269
jasmijn schreef: Nou ik  :P

Het gaat dan niet zo zeer om de muggen zelf maar om hun baby's  :naughty:
Geweldig vissen voer  :biggrin2:

Teken zijn ook een aanwinst voor de natuur hoor  :crazy2:
Zonder zou er geen prachtige tekken etende vogels zijn in Afrika  :P

Maar ik deel jullie intense haat tegen deze walgelijke diertjes  >:(
Ik mis alleen dazen in het rijtje, tuis komen van buiten rit te paard met een plakkaat zo groot dat hij bijna je helen arm bedekt zorgt ook voor diepen gegronde haat  :rant:

Op muggen nam ik vroeger altijd wraak door een klein bakje water neer te zetten waar ze dan hun kindjes aan toe vertrouwde dan dat bakje leeg kieper in je aquarium, en genieten van de slachting die mijn vissen veroorzaakten  :naughty: ( was ook verschrikkelijke leuk om te zien hoe die vissen op jacht waren  ;) )
Buurmeisje van vroeger ving ze uit de sloot en hield ze in een emmer...
Omdat ik van gewone mug al bulten krijg van 2 cm doorsnee (als ze normaal doen, ook wel eens compleet opgezette hand gehad door mug) ben ik toen een keer naar hun achtertuin gelopen (was open omdat uiteinde tussen sloot en tuin gemeentegrond was) en de emmer omgegooid..
Kon niet begrijpen waarom zij bedroefd was (ik was 9 en zij 8 ofzo).
Dazen zijn inderdaad ook zeer gemeen maar vooral op moment dat je gestoken bent, bulten en jeuk trekken sneller weg dan van gewone mug ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door