Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2931559
Maar is het niet zo dat als je de dieren niet zelf houdt, slacht en het vlees droogt dat je zo ongeveer nooit weet waar het vlees vandaan komt? Is eigenlijk bij al het eten, zowel voor dieren als mensen, je weet nooit waar het vandaan komt en of het al dan niet biologisch is. Vorig jaar kwam uit dat heel veel biologisch fruit gewoon normaal fruit was dat tot bio fruit bevordert was.
#2931574
Of het nu het het vlees is of de smaakstoffen/conserveringsmiddelen zijn die eroverheen gaan,  het kan dus wel dodelijk zijn voor de hond. Nu koop ik al sinds jaar en dag geen snackjes meer,  maar je zou maar met goede bedoelingen  "pure" snackjes willen kopen voor je hond en geen granen koekjes.... Kom je mooi bedrogen uit,  en je hond nog erger.  :-\

het is ronduit vergif
#2931629
TMG1961 schreef: Maar is het niet zo dat als je de dieren niet zelf houdt, slacht en het vlees droogt dat je zo ongeveer nooit weet waar het vlees vandaan komt? Is eigenlijk bij al het eten, zowel voor dieren als mensen, je weet nooit waar het vandaan komt en of het al dan niet biologisch is. Vorig jaar kwam uit dat heel veel biologisch fruit gewoon normaal fruit was dat tot bio fruit bevordert was.
Helemaal waar, maar als ik snacks koop voor mezelf of de hond, dan wil ik een ingrediëntenlijst. Is die er niet, dan koop ik het niet.
Maar zeer ernstig dat je er niet op kunt vertrouwen... :'(

Op mijn gekochte snacks staat op wat erin zit.

Fit-ami heb ik geen goede ervaringen mee trouwens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door