Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2930494
....we konden Trio (17) niet meer vinden gisteravond.......
Meestal zit ze nog wat in de tuin en komt 's avonds naar binnen en slaapt daar op een stoel of op haar kleedje verder.

We wilden naar bed dus, honden binnen?  Check! Katten ook? alleen trio niet......dus op zoek...
Eerst op de vaste slaapplekjes, toen in de tuin en in de poort gekeken, maar eigenlijk komt ze niet verder dan de tuin, toen ook boven gekeken , in de keukenkastjes end.
Maar na bijna een uur zoeken, toch wat ruimer gezocht, ook voor het huis en het blok rond,  maar nergens konden we haar vinden.

Ze had 's avonds ook al niet gegeten, wel wat geprobeerd, maar dat had ze weer uitgespuugd en ze zit ook net weer in een wat mindere fase, weer wat dunner, vacht wat slechter, plast soms naast de bak. Dus was echt bang dat ze weg was gegaan om er stiekum tussen uit te knijpen  :-[

Maargoed, met pijn in mn buik toch maar naar boven gegaan met het idee dat we vandaag de buurt af moesten zoeken......
En wat gebeurde er van morgen....komt ze uit de slaapkamer van onze jongste zoon.....miauw, gaan we naar beneden wat eten ?
We hadden alles uitgezocht 's avonds, maar haar daar toch over het hoofd gezien.

Gelukkig is ze weer terecht, maar besef me toch ook dat ze echt ouder wordt en dat we goed moeten kijken tot wanneer het voor haar ook nog leuk is. Ze krijgt ook vreemde plekken op dr huid/vacht. Bedenk me dan nu ook pas dat we daar toch een keer serieus naar moeten laten kijken....misschien is het niet alleen de vacht wat minder word, maar ook inwendig 'iets'.
Ze heeft nu wel weer gegeten, dus dat stelt me wel gerust en we houden haar nu nog beter in de gaten, maargoed, flink geschrokken dus!
Laatst gewijzigd door joel op ma 26 mei 2014, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2930504
Fijn dat ze niet weg was!!!

Wij waren laatst bij vrienden toen hun kat ineens onvindbaar was.
Zoeken als een idioot natuurlijk.

Zat ze in de tv-kast  ::)
Deur ging open om de tv aan te zetten, "o hoi poes"  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2930507
Mijn vorige kat presteerde het ooit om onder het matras te gaan liggen slapen, uren naar hem gezocht, uitgeput om 3uur snachts naar bed... *wrauw*  ::)

Kan me de schrik voorstellen, fijn dat ze weer terug is!
Gebruikersavatar
Door joel
#2930511
Martine-Tom schreef: Mijn vorige kat presteerde het ooit om onder het matras te gaan liggen slapen, uren naar hem gezocht, uitgeput om 3uur snachts naar bed... *wrauw*  ::)

Kan me de schrik voorstellen, fijn dat ze weer terug is!
Kim_S schreef: Fijn dat ze niet weg was!!!

Wij waren laatst bij vrienden toen hun kat ineens onvindbaar was.
Zoeken als een idioot natuurlijk.

Zat ze in de tv-kast  ::)
Deur ging open om de tv aan te zetten, "o hoi poes"  :biggrin2:
ja, je bent allang weer blij dat ze terecht zijn he!!
Door Tanna
#2930513
`Gelukkig dat ze terecht is! Mijn zus was ooit de kat kwijt, nergens te vinden, zoeken........nog eens zoeken......... Na een tijdje wilde ze uit verdriet wat lekkers uit de koelkast pakken, deed de deur open............en daar zat de kat, op het bovenste rekje! 8) ;D
Door Martine-Tom
#2930516
Tanna schreef: `Gelukkig dat ze terecht is! Mijn zus was ooit de kat kwijt, nergens te vinden, zoeken........nog eens zoeken......... Na een tijdje wilde ze uit verdriet wat lekkers uit de koelkast pakken, deed de deur open............en daar zat de kat, op het bovenste rekje! 8) ;D
Cool cat!  :biggrin2:
Door Mowgli
#2930529
Toen ik net naar Berlin verhuisd was met Kater Pugsley en konijn Bugs waren we Pugsley ook ineens kwijt in de eerste week. Wij woondenbin een 1-kamerwoning die boordevol stond met meubels en bananendoz re n met mijn spullen die niet in de kelder konden omdat ze belangrijk waren. Pugsley was in het begin best bang van al het geluid wat je de hele dag hoort. Echt overal gezocht, niets gevonden. Tot ik de kledingkast open deed om wat wasgoed in te ruimen. Lag meneer heerlijk comfortabel onderin op en achter een stapel met mijn t-shirts.
Door sella
#2930552
Ik was ooit mijn kat kwijt, en ik had een vrieskastje van 3 laden schoongemaakt. Nergens meer te vinden. Op een gegeven moment ben ik alle handelingen na gegaan en gekeken lag die trut in de vriezer die al aan stond. Ze was nog wakker, maar wel erg koud. Dierenarts gebeld natuurlijk, en die zei leg maar in bed, dan warmt ze weer rustig op ::) Ik ben die rotkat wat kwijt geweest, wasmachine, oven.

Maar als je een oudje kwijt bent is het nog lastiger zoeken, ze slapen veel dieper, horen wat minder scherp.

Fijn dat ze weer boven water is!
#2931260
Hmmmm....Misschien was het toch een voorbode van wat anders;  dat verstoppen.
Ze heeft deze dagen slecht/ niet gegeten, drinkt wel. Ze heeft een 'lege' blik in dr ogen, lijkt niet rustig te kunnen liggen;  plast  op weg naar de kattenbak en qadir houdt haar ook steeds in de gaten lijkt wel.....ben er helemaal niet gerust op
Wilde eerst woensdag naar de da maar hub neemt morgen middag vrij,  gaan we dan
#2931287
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk, als een kat zich erg ziek voelt verbergt hij zich instinctief. Ik kan me nog goed herinneren hoe ik onze kat onder het schuine dak van de slaapkamer moest halen, de halve boel moest worden verschoven en afgebroken.........
Sterkte, hopelijk valt het mee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door