Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
#2931121
Hoi, ik ben Marita, gelukkige eigenaar van een Duitse herder Chouka.  Verder ben ik gastgezin van een asiel en heb altijd andere honden rondlopen.  Onze roedel is van 2 tot 4 honden.  Ik hoop dat deze mededeling geen belediging is op dit forum, maar ik geef geen Barf of KVV.  Alle gasten krijgen de brokken van mijn eigen hond en allemaal hebben ze een mooiere pels gekregen en zagen er verder ook beter uit, dus voel ik geen noodzaak om te veranderen.  Wel verwen ik alle honden en wat vers vlees tussenin smaakt hun wel.  Sinds kort heb ik een voedseldroger en nu is het dagelijks groot feest voor de honden.  Ik heb me dus vooral geregistreerd om samen te kunnen aankopen.  Zelf werk ik heel erg veel en op ongewone tijdstippen, dus het afhalen op aangegeven tijdstippen zal vaal moeilijk zijn.  Ik hoop mensen te vinden die ten zuiden van Eindhoven of in het noorden van Belgisch Limburg wonen om te kunnen samenwerken.  Zelf kan ik ergens goedkoop runderlever en -longen afhalen en die kan ik meebrengen.
Door Chouka
#2931370
Maxi's 3-tal schreef: Welkom hier op Barfplaats.

In de vraag en aanbodhoek staan ook provincietopics. Zo kan je kijken wie er enigszins bij je in de buurt woont. :)
Dankjewel.  Ik ga ineens eens zoeken.  Jij hebt 3 mooie honden.
Door Chouka
#2931371
Anne in Duitsland schreef: Kom d'r gezellig bij! Brabant en Limburg en België zijn goed vertegenwoordigd hier, dus dat gaat wel lukken denk ik, dat samen inkopen! :biggrin2:
Dankjewel.  Fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door