Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2930786
Zat ineens in het voerbakje van de konijnen, bij navraag blijkt ie bij de buren vandaan te komen, dus daar is ie ook weer terug naar toe  :)

Afbeelding

Afbeelding
Door eelke
#2930819
Daantje schreef: Ooh ,wat een schatje  :smitten:

Hij ziet eruit alsof ie in de drinkbak van Gijs kopje onder is gegaan  :biggrin2:
Of een kusje van hem heeft gehad ;)
Neally schreef: De titel van t topic past het vogeltje precies.  :-*
Uit zijn kooitje gefloept??
Ik denk het. En dan vervolgens door een ekster opgepikt ofzo, want anders kan ie nooit over de schutting heen komen. Hij zit nu terug op z'n plekje.
Door eelke
#2930825
*Lia* schreef: Ik denk dat het een jong koolmeesje is of zo iets
Volgens mijn buren een pimpelmeesje :)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2930842
eelke schreef: Volgens mijn buren een pimpelmeesje :)

Dat kan heel goed. Het is in elk geval een jong ding  :)
Door eelke
#2930843
*Lia* schreef:
Dat kan heel goed. Het is in elk geval een jong ding  :)
Klopt, hij kon nog niet vliegen, alleen blazen als een kat toen ik m ontdekte.
Tis een drukke bedoeling hier, want vanmorgen een jong koolmeesje die werd aangevallen door een mus, en vervolgens Joep die er met zijn neus op zat. Die kon al wel vliegen, na de redding vloog ie over de schutting heen, maar net niet hoog genoeg want die bleef met zijn pootjes erachter hangen en viel via de andere kant naar beneden (hihi).
Gebruikersavatar
Door Neally
#2930890
Die kon al wel vliegen, na de redding vloog ie over de schutting heen, maar net niet hoog genoeg want die bleef met zijn pootjes erachter hangen en viel via de andere kant naar beneden (hihi).
;D met geluid
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door