Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2930653
Mijn WiFi doet het niet meer en heb er de balle verstand van kan niet meer op mijn laptop  :'(
Heb de stekker er al uit gehad op de reset knop gedrukt maar niks helpt lampjes branden wel
Het is een sweex ding gelukkig heb ik nog mijn tel anders had ik geen eens berichtje gehad van Ramses
Weet iemand iets ????
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2930678
kiara schreef: Mijn WiFi doet het niet meer en heb er de balle verstand van kan niet meer op mijn laptop  :'(
Heb de stekker er al uit gehad op de reset knop gedrukt maar niks helpt lampjes branden wel
Het is een sweex ding gelukkig heb ik nog mijn tel anders had ik geen eens berichtje gehad van Ramses
Weet iemand iets ????
Als je op de resetknop drukt, gaat ie terug naar de fabrieksinstellingen en met een beetje geluk staat de instelling daarvan onderop je router.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2930706
Mini's 3-tal schreef: Als je op de resetknop drukt, gaat ie terug naar de fabrieksinstellingen en met een beetje geluk staat de instelling daarvan onderop je router.
Ik ga kijken maar als dat zo is wat dan? Het was zo ineens heb niks gedaan stom ding en helemaal dat ik er niks van snap
Gebruikersavatar
Door kiara
#2930717
Nou heb gekeken en wat heb ik toch weer mazzel er staat een sticker op met het volgende:
Password sweex
Wps pin

Nou zag ik er zit een knopje op die je kan indrukken (die had ik gister geprobeerd) maar zag nu ook een indruk pinnetje moet je met bv een pen indrukken ,dat heb ik net gedaan
Denk dat dat laatste de reset is
Wat moet ik nou doen ????
Gebruikersavatar
Door Neally
#2930721
Hier heb ik ook weleens 'zomaar' geen verbinding meer. Als resetten niet helpt laat ik het, ga geen andere instellingen of wat
uitproberen. Tot nu toe is het steeds vanzelf weer in orde gekomen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2930773
Ja stekker is er ook uitgewerkt
Hoorde net van mijn dochter dat gister was stroom uitgevallen en als dat langer als 30sec duurt heb je een probleem
Ze heeft nu iemand aan de tel die heeft het al is eerder opgelost
Woont helaas in Drenthe ,zal mij benieuwen ik had niet aan de reset knop mogen zitten stom ding blijf er voortaan wel vanaf
Door - pien -
#2930797
Is er geen internetstoring? Ik hing aan de telefoon met m'n provider omdat ik geen internet had maar toen bleek er een storing te zijn....

Hoe zit je nu op internet?
(trouwens, ik heb er geen verstand van maar wederhelft wel ;) )
Gebruikersavatar
Door Neally
#2930813
Dat zou ik wel gek vinden hoor, je reset je router en je krijgt daardoor een probleem. Zou dat dan niet
andersom moeten zijn>? Dat je probleem erdoor opgelost wordt.
Doet het het alweer?
Door eelke
#2930821
Hoe zat dat hier toen ook al weer....

Volgens mij overal de stroom er af. Dan je modem aan, even wachten en op laten starten. Dan je router aan, even wachten en op laten starten. Volgens mij moet je draadloos het dan weer doen...al moet je het dan wel weer beveiligen denk ik.

Doet je internet het dan ook niet meer met kabel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door