Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ycheyenne
#2930115
Hallo, ben heel lang afwezig geweest en er is heel veel veranderd in mijn leven.
Heb een hond en ene kat achter moeten laten bij (h)ex, en een kat moeten plaatsen bij mijn moeder na een onverwachte relatiebreuk, nadien weer een nieuwe relatie. Met ene leuke vent. Met hem heb ik een korte tijd mogen genieten van een staff x pittbull van bijna 14 jaar, die ingeslapen is wegens tumoren. Na een korte tijdje toch weer besloten om een hond te nemen, maar onverwachts kwam een mooie meid op onze pad. Ze heet Angel, is nu bijna 6 maand oud, een Amerikaanse Stafford, die volop geniet van kvv en sinds haar tandjes nu echt er goed door komen, wil ik meer proberen met haar dus tijd om mij uitgebreid er in te verdiepen.
Niet alleen hebben we Angel. We hebben ook 2 kattendames, Shaluda en Evaluna. Evaluna vangt liever haar eigen eten, maar een beetje kvv vind ze helemaal geen bezwaar en we willen met haar over gaan naar barf. Shaluda is te lui om te kauwen, dus advies om haar te porren tot kvv en barf is zeer gewenst. Shaluda is tevens trotse mama van 5 jonge kittens die reeds afgelopen dinsdag 5 weken zijn geworden.
De 5 kleintjes mogen natuurlijk nog niet zo heel erg veel, dus advies daarbij is ook zeer gewenst. We hebben namelijk een eigenwijze kitten er tussen zitten, die enkel en alleen kvv wil. Dit was haar eerste maaltijd ( stiekem gejat van moeder) met iets anders hoef ik niet aan te komen, dan voelt ze zich zwaar beledigd. Een katje naar mijn hart, die ook hier blijft. De overige kittens eten liever mousse en zijn net zo lui als hun moeder. Dus hun porren wil ik ook nog, er moet in elk geval 1 goed gepord worden tot kvv want van de 5 houden we er totaal 2.

Jeetje sorry een hele verhaal. Ik heb een grote vriezer staan en ik wil weer lekker barfen en kvven met de dieren. Ds ga weer lekker het forum doorspitten, info verzamelen en lekker uitzoeken en uitpluizen.
Door Nadia
#2930255
Anne in Duitsland schreef: Tjonge, je bent blijkbaar zo lang weggeweest dat ik je naam niet eens herken! ;D Maar desalniettemin: welkom terug!
Dat dus :) welkom terug :)
Door Mowgli
#2930256
Welkom terug :)
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je beestenboel. Had iemand al naar foto's gevraagd??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door