Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2930238
eerder dan verwacht maar jolie is vandaag loops geworden :) (zou eigenlijk over 2 a 3 weken "moeten") gister op mijn werk waren de hondjes allemaal al onder haar staart aan het snuffelen dus ik dacht al dat het er wel aan zat te komen.
haar man storm (gerone des bergers aventureux) is al een beetje zenuwachtig, al laat je dat als grote stoere sterke man natuurlijk niet merken :P 
mijn goedkeuring heeft hij ook gehad want zeg nou zelf dit mag best uit met "mijn dochter"
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2:

jolie: Afbeelding

ik heb super veel zin in deze combi, niet alleen qua uiterlijk maar vooral van karakter zullen het echt toppertjes worden! beide hebben een super stabiel karakter, maken zich niet druk om drukte of honden die om ze heen springen, conflicten worden vermeden .. heerlijk!
nog even geduld dus!
Laatst gewijzigd door chipjolie op za 02 aug 2014, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2930349
DJ en Doerak schreef: Kun je deze combi niet nog 10 jaar uitstellen????  :'(  :biggrin2: :biggrin2:

Ik hoop op een geslaagde dekking, geniet van alles wat (weer) komen gaat!!
Ja!!!!! Oh ik zou zooo graag nog een jolie pupje willen ... Esther ik ga jev helemaal blokken. Pas na oktober neem ik weer contact met je op. Het was leuk je gekend te hebben :p
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2930369
:biggrin2: ja ik besef het nog niet helemaal geloof ik (iets met druk hebben..)  maar de spanning zal straks vanzelf stijgen haha
natuurlijk mag dat, ik had je al op de wachtlijst der pupknuffelaars gezet ;)
Door Ike
#2930377
Zo dan, n heuse puppenknuffelwachtlijst!  :o  :D
Zal me maar niet meer aanmelden dan, anders zijn ze al uitgevlogen voor
ik aan de beurt zou zijn  :biggrin2:
Nee hoor, zonder dollen, mocht Ike er ooit niet meer zijn (hij blijft nog jaaaaren bij me ook
al is hij 12  :P) wil ik, mocht er een andere hond komen, iets kleiners, iets kalers  :biggrin2:
Maar stiekem ben ik wel een beetje verlieft geworden op jouw prachtige honden hoor!  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door