Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2902168
vandaag weer mijn kater bij de DA moeten achterlaten
hij is 3 jaar en heeft al een paar keer last gehad van kristallen
hij staat al op speciaal voer van hills en dit kost mij een fortuin en blijkbaar helpt het niet want hij heeft weer struviet en oxalaatkristallen in zijn urine, kon weer niet meer plassen
het was nog maar 2 maanden geleden dat hij bij de DA door een sonde moest plasssen en nu zit hij weer helemaal verstopt ondanks het voer, drinkwaterfontijn en extra kattenbak

ik zit echt met mijn handen in mijn haar, wat kan ik doen  om hem hier van af te helpen?
#2935502
Mijn kat heeft ook veel last van blaasgruis gehad. Bleek dat mijn toenmalige (sukkel van een  >:() dierenarts iedere keer de urine bekeek die ik thuis had opgevangen! Het blijkt dat dit onbetrouwbaar is om te beoordelen of een kat blaasgruis heeft. Op deze website kan je er meer over vinden..

http://dierenziekenhuizen.nl/katten/org ... tenen-kat/

Blijft een vervelend probleem. Mocht dit niet helpen, ik geef mijn katten tegenwoordig vers voer en ze hebben tot heden geen last meer.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door