Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2929948
Hebben jullie dat ook? Zo'n dag dat er niets ,maar dan ook niets uit je handen komt.
Gewoon 0,0 energie. Ik laat nog net de hondjes op tijd uit en ik zorg voor iets te eten en dat is het voor vandaag.
Meestal is er de dag erna wel weer gewoon actie hoor, maar ik heb van die dagen pffffff.
Niet vooruit te branden!  :-\
Door Nadia
#2929960
Ohh ja hoor. Alleen blijf ik in mijn hoofd 'jagen' dat ik iets moet.
Maar dan lukt het niet. Beter kan ik me er aan over geven en ontspannen. Maar dat vind ik moeilijk.
Door Lil
#2930001
Herkenbaar. Niet leuk en zeer onhandig als je werk af moet, want dan moet je de dag erna overwerken. Ik haaaat zulke dagen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2930006
Jup, herkenbaar. Zijn meestal de dagen dat meneer K mij op de bank plant en zegt dat ik niets meer mag doen. Dat helpt wel tegen mijn eeuwige "maar ik moet nog..." gevoel. Behalve als ik moet werken, dan krijg ik een schop onder mijn kont en heb ik pech  :P. Op zulke dagen ben ik altijd blij met ruimte voor verlof!
Door Mowgli
#2930148
Klinkt heel bekend... Hier al sinds vele weken bijna iedere dag dit gevoel, en ik doe dan dus ook alleen het hoognodige (behalve voor mijn werk)...
Gebruikersavatar
Door Hope
#2930192
Ja heel bekend. Niet vooruit te branden dan.

Jammer dat ik dat nu al een week heb.  :-X
En hoofdpijn, tjonge wat kan een mens hoofdpijn hebben.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2930273
Ik kook niet eens op die dagen.... Dat laat ik Eddie doen die dan ook nog naar zijn werk moet.... :-X Maar schuldig voelen daarover doe ik me niet meer, gelukkig niet.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2930534
Pauline schreef: Ik kook niet eens op die dagen.... Dat laat ik Eddie doen die dan ook nog naar zijn werk moet.... :-X Maar schuldig voelen daarover doe ik me niet meer, gelukkig niet.
Dat is iets wat ik dus echt nog moet leren. Ook vandaag niet gekookt. Vriendlief kreeg macaroni die over was van gisteren, ik brood. Ik heb op zulke dagen echt de pest aan mezelf.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2930536
Erg herkenbaar inderdaad  :( is nu al 2 dagen zo. Ik denk dat de hooikoorts wel meespeelt, dus vandaag en gisteren maar een beetje rustig aan gedaan (zo ver dat kon)
Door Martine-Tom
#2930538
Ook hier herkenbaar, na 3 slechte dagen vandaag eindelijk weer een goede dag, deze keer waren ze best erg, was niet alleen te lam om te koken, ik kon mezelf er niet eens toe zetten om te eten...ok ik kan best wat missen maar 3 dagen op een houtje bijten doet ook weinig goed...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2930544
Oh ja hoor... En dan de helft van het werk in de dubbele tijd afkrijgen...  ::)  :biggrin2:

Voor een ambtenaar is dat nog steeds best wel veel, maar toch!
Door Lil
#2930695
Ronald schreef: Oh ja hoor... En dan de helft van het werk in de dubbele tijd afkrijgen...  ::)  :biggrin2:

Voor een ambtenaar is dat nog steeds best wel veel, maar toch!
Dat is dan dus wel een heel hardwerkende ambtenaar. Vrees dat baaslief je ziek gaat melden.  :P ::)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2930872
Hope schreef: Dat is iets wat ik dus echt nog moet leren. Ook vandaag niet gekookt. Vriendlief kreeg macaroni die over was van gisteren, ik brood. Ik heb op zulke dagen echt de pest aan mezelf.
Ik heb ook een aantal jaren op je voor.  :-* :-* :-*

Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar ik heb een man die goed is in dingen simpel voor me maken en houden. Als het niet anders is, is het niet anders zegt hij altijd. En dat heeft mij uiteindelijk wel geholpen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door