Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2928925
De oude tang in de bocht  :biggrin2:
In haar jongere jaren vond oma de vijver zeer interessant . Het water uit de vijver was tenminste lekker en oma was nog lenig genoeg om  water te drinken . Verder was er ook van alles te zien in en om de vijver . Maar oma is nu rustig en oud en mag dus bij de butler in de buurt zijn als ze bezig is bij de vijver .

Zo ook vanmiddag , de zon was naar de andere kant en het was voor opoe ook weer te doen in de tuin .
Dus ik even bezig bij de vijver . Ik ben niet zo heel groot en moet soms even wat meer moeite doen om erbij te kunnen .
Rondom de vijver liggen verhoogde vlonders . Daar zit ik dan dus op . En de tang staat dan naast me ..... ben je doen ....  :biggrin2:
Ik dus bezig en opeens krijgt opoe de kolder in haar kop . Opoe sloeg op haar manier op hol . Dur zit een mus en die zit een bad te nemen
En dat is niet de bedoeling , dat vond ik vroeger ook  ::) Ooh jeuh butler neem jij nu ook al een bad  :o
En jawel wat de butler dus niet meer dacht .....  ;D ;D Zo , dat heb ik op mijn oude dag toch nog maar effe geflikt  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door